در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۲/۱۶

طرح امنیت اجتماعی روانی!

شنودهایم


درباره ی شنودک




  • سلام بابا
  • .......عزیزم..........خانم گلم
  • ..........قرمه سبزی...........
  • تیمسار می شی .............
  • ...............آره بابا جون از بابای ............. میگن ترفیع گرفتن ................
  • ...........افتخار میکنم.............
  • عروسکم میخرم برای دختر گلم.
  • اینا چیه واسه من گرفتی !وای تیمسار ناپرهیزی کردین!
  • اولن درجه ام هنوز نیومده دومن شرمندم نکن ناز بانو اینا واسه ی شما نیست.
  • بله بله پس این لباسهای زنونه مال کیه؟

  • اینارو گرفتم چون سردار گفته حدود حجاب برای طرح امنیت اجتماعی تابستان امسال من تعیین کنم.
  • راست میگی چه جالب ؟!
  • آره تازه قراره من توی تلویزیون تشریحش کنم!
  • جدی یعنی میری توی تلویزیون؟
  • آره سردار خیلی بدش میاد ازین کار.
  • وای چی عالی بزار به مهشید اینا زنگ بزنم بگم.
  • ای بابا حالا صبر کن خبری نیست که بگیر بپوش اینا رو که اندازه هاشو در بیاریم.
  • خیلی خوشحالم که تو قراره این کار رو بکنی.
  • زیاد هم خوشحال نباش از روز بعدش متلک و بد وبیرهه که نثار آدم میکنن.
  • وا ! غلط میکنن دستگیرشون میکنی!
  • فکر میکنی کی ها رو میگم . حزب الله ی ها بابا گیر میدن خانواده شهدا و اینا که چرا مانتو تا اونجا نبود چرا اندازه فلان بهمانه خون شهدا رو ..........امام رو.....
  • حالا چقدر اینا کوتاهه این.............
  • .از لباسهای خودت که بهتره اون ............
  • ......باشه نه یعنی چی اینو بلندتر بگیر...........
  • .......شما زنها ...............
  • ...........دخترای ..........
گفتم که پایدار نیست این شنودک

هیچ نظری موجود نیست: