در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۲/۲۴

نه فقط جلوی آینه

شنودهایم
در باره ی شنودک






  • بفرمائید این ..............
  • دست گلت درد نکنه
  • آره....... اینم یک چای قند پهلو بقول خودت.......
  • مرسی عزیزم
  • بعد بریم خرید بیرون باشه؟
  • حتمن عزیزم برم یک دوش بگیرم . هوا هم خوبه بهاری هم هست میریم.
  • باشه خوبه.
  • هورررت... 
  • .....!
  • هورررت...

  • !!!!
  • هورررت....

  • میدونی چیه؟
  • نه عزیزم چیه؟
  • شما مردها موجودات پستی هستید!
  • جان!!!
  • ببینم تو معتقدی که امام جمعه ی تهران در مورد ارتباط بی حجابی و آمدن زلزله بی ربط میگه دیگه؟
  • خوب البته!
  • لابد یک جورائی از شنیدن این حرفش مفرح شدی؟
  • مفرح؟! منظورت چیه؟
  • فکر میکنی خودت از امام جمعه بهتری؟
  • از چه نظر؟ چی میخوای بگی پریسا؟
  • یک بار شد جلوی آینه واستی و فکر کنی که تو هم جزو همون کلوپی هستی که امام جمعه هم از کلفتای کلوپه؟
  • کلفتای کلوپه ؟ پریسا حالت خوبه؟
  • یعنی عضوهمون کلوپی هستی که امام جمعه از بلند پایه هاشه؟
    پریسا من الان شیش ماهه که دیگه کلوپ نمیرم دیدم تو ناراحتی بی خیالش شدم خودت میدونی .
  • خودتو به اون راه نزن کلوپ بدن سازی رو که نمیگم . ببینم اولین باری که به یک دختر متلک گفتی کی بود؟
  • متلک ؟ جریان چیه باز این زن همسایه چیزی گفته؟ تو باور نمیکنی که این زنک واسه من نقشه ریخته؟
  • چه ربطی به زن همسایه داره یادته اون روز که میرفتیم خونه ی مامان اینا گفتی روسری تو سرت کن جلو ایست بازرسیه؟
  • خوب یعنی چی میخواستی بدون روسری به برادرا سلام کنی ؟
  • خوب این همون بازتولید این تفکر که زن، یک سوژه جنسی هست دیگه؟
  • سوژه ی جنسی ؟ ببینم کسی بهت متلک گفته؟!
  • ببین همه ی فکرت اینه که خودتون به ناموس مردم متلک بگین ولی ما مثلن چون مرواریدیم توی صدف محفوظ بمونیم.
  • کی کجا کی به چه کسی متلک گفته ؟ چرا حرفت رو رک رو راست نمیگی ؟ تو که مدتی بود حالت بهتر شده بود؟
  • خودت رو به کوچه علی چپ نزن تکرار جمله کلیشه ای زن و مرد هر دو انسانند مشکلی را حل نمی کنه تا شما آقایان یاد نگیرید که به عنوان امری بیرونی و انتزاعی از تجربه واقعی خودتون وقتی یک پسر تازه بالغ بودین جلو آینه که فایده نداره جلو همه اعتراف کنین چیزی حل نمیشه.
  • !!!!
  • آره مثل یک مرد نقشی که در بازتولید ساختارهای فرق بزار بین زن ومرد داشتین بگین نه مثل آدمهای انتزاعی.
  • ببینم باز توی اینترنت چیزی خوندی؟ آره؟
  • بفرما تا من حرف حق زدم تو زدی به صحرای کربلا ! میدونی چیه بنظر من تو هیچ فرقی با امام جمعه همین آقای صدیقی نداری که هیچ بلکه اون فلک زده از تو یک رو تره !
  • ببین باز داری اون روی سگ منو بالا میاری میدونی دکتر تو جلسه ی آخر به من چی گفت هیستریک؟
  • خوبه دیگه باز میخوای بهم برچسب بزنی که من هیستریکم . من از دست ظلم شما مردا به کی پناه ببرم ای خداااا
  • دکتر گفت اجازه داری وقتی خیلی شلوغ میکنه سرش داد بزنی و حتی یک جوری بهم فهموند اگه لازم شد یک جورای کتکتم میتونم بزنم!
  • منو بزنی آی خدا مردم ببینین یک زن ضعیف و گیر...
  • خفه شو!! خفشه ساکت دیگه حرف نزن فهمیدی؟
  • چیه ؟ بزن دیگه خجالت نکش!
  • صداتو ببر ! صداتو ببر که ..
  • باشه ! باشه! هق هق
  • ساکت ! خفه شو صدات در نیاد که همچین میزنم که.....!
  • چشم چشم !
  • بدو ! برو تو اطاقت گریه هات که تمام شد دست صورتت رو بشور بیا بریم . الان ساکت زود برو تو اطاق که هر چی ...
  • چشم چشم رفتم . هق ای ی ی
  • بدو من هینجا منتظرم..
  • هی هی هه
  • ...گریه هاتو..
  • ...ا ا ا ووو .
  • .....
  • ......
  • .....زود ...تا من یک دوش....
  • .....

هیچ نظری موجود نیست: