در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۸/۱۱/۲۶

جنبش سبز! "یک"

اساسن من معتقدم هدف وسیله رو توجیه نمیکنه .
این واقعیت که رای اکثریت ملت در انتخابات آقای احمدی نژاد بوده موضوعی است که یا نمیخواهیم و یا نتوانسته ایم درک کنیم.
مشکل اینجاست که ما فکر میکنیم تمام جمعیت ایران همین چند ملیون نفر آدمهای دور ور ما توی دانشگاه توی تاکسی توی پیتزا فروشی و در اینترنت میباشند.
کافیست زحمت بکشید راه دور هم نه تا جنوب شهر برید ببنید که چطور هنوز هم اکثریت به آقای احمدی نژاد اعتقاد دارند.
حال شهرستانها و روستاها که جای خود دارد.

بحرحال داستان تقلب در انتخابات بنظر من دروغی بیش نیست و حقیقت از چشم آقایان هم پنهان نمانده پس عامدن دروغ میگویند.

چه جنبشی که معروف به سبزی است و از اول با دروغ ساز شده؟

آیا میتوان به کسانی که دروغ میگویند به عنوان رهبران یک نهضت اطمینان کرد؟

آیا شما فکر میکنید بر فرض که آقایان حسن نیت داشته باشند وارد کردن اتهام دروغین تقلب به دولت حاکم بر کشور و تحریک جوانان به اعتراض با شعار " رای من گو ؟ " کار درستی است ؟

جوابگوی آشفتگی اقتصادی و متزلزل شدن بیشتر سیاست خارجی کشور چه کسی است ؟

لطفن نگوئید که تقلب شده و فلان و بهمان .
من نمیگویم که به من وحی منزل شده که دستان ستاد انتخابات پاک پاک است ولی به عقل خودم (در چهارچوب جمجمه ام ) که رجوع میکنم و با صحبتی که با تمام اقشار جامعه داشته ام ( نه فقط دور بری های خودم ) به این نتیجه رسیده ام که :

اولن تقلب چه در زمان آقای رفسنجانی (دوره قبل ) و چه در زمان حاضر با توجه به اینهمه ناظر و خبرنگار و .... غیر ممکن است و شخصن معتقدم در دور قبل آقای خامنه ای برای اینکه از قافله عقب نمانند وقتی نظر سنجی ها نشان داد که آقای احمدی نژاد حسابی مخ مردم رو زده فورن و در دو روز آخر پشت آقای احمدی نژاد ایستاد.


ثانین به همان اندازه که من و شما از استیل و سیاستها و موضع گیری های ایشان بدمان می آید اکثریت ملت شیفته و علاقه مند به ایشان هستند و البته باور کنید که ممکن است به شما جور دیگری وانمود کنند . یعنی تا بحال ایرانی جماعت را نشناخته اید؟

اما تعرض به سران جنبش موضوعی است که من برای اعتراض به آن به خیابان خواهم آمد . میدانید چرا؟

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اخه احمق.خودت که خوب میدونی تقلب شده پس چرا مردموخر فرض میکنی.همیچینکه باباتون سر هدفمند کردن یارانه ها دراومد اونوقوت بهت میگم.jackass

انسان سکولار گفت...

jackass عزیز

نه نمی‌دونم تقلب شده که هیچ ایمان دارم که حتی تخلف عمدی و جدی وجود نداشته

حال دیگر نمی‌دانم گناه من چه می‌تواند باشد اگر ایشان تقلب نکرده باشند و اکثریت مردم به هر دلیلی به احمدینژاد رای داده باشند.

اما در مورد هدفمند کردن یارانه‌ها باید بگویم آنچه باعث می‌شود من به احترام احمدینژاد بایستم همین اقدام شجاعانه‌ی ایشان است.

انسان سکولار گفت...

از این "باباتون دراومد" معلوم است که در ایران نیستی

تعجب می‌کنم شما با این همه زرنگی یک درصد هم فکر نمی‌کنی من که در ایران هستم می‌دانم چه می‌گم و اونهائی که سال 57 فریبت دادن و دربدرت کردن دوباره می ‌خوان ایران را به قهقرا ببرن و شما باز هم داری رودست می‌خوری

ما ایرانی‌ها خیلی خجسته‌ایم خیلی بخدا

لطفا پست تقلب در انتخابات 88
http://dar4chobejomjome.blogspot.com/2010/11/88.html
و جادوی مغالطه را بخوان
http://dar4chobejomjome.blogspot.com/2010/12/blog-post_23.html