در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۸/۱۹

تقلب در انتخابات 88 ؟!

# نتیجه ی انتخابات
# احمدینژاد
# جنبش سبز
# استعمار

 در انتخابات 88 ریاست جمهوری ایران
 تقلبی صورت نگرفته است











انتخابات 88 با نتیجه ای غیر منتظره برای طبقه ی متوسط تحصیل کرده ی جامعه
درایت قبول شکست مهمتر از هر تغییر احتمالا بهبود دهنده است



اما چرا من به سالم بودن انتخابات 88 ایمان دارم؟



ابتدا پست  وای بر من را بخوانید تا با تفکر من در مورد آقای احمدینژاد آشنا شوید و متوجه شوید چگونه در شب انتخابات تا صبح در حالی که سرم را با دستان گرفته بودم خیره به آمار شمارش رای ها کابوس برنده شدن احمدینژاد را گذراندم


بر خلاف ادعاها  اتفاقا تعداد رای ایشان با نرخ ثابتی بالا می رفت و برای من ابهامی به وجود نیامد اما ادعاهای وجود تقلب همه را در شوک برد و به شک انداخت  پس من ضمن اینکه منطقا چنین امکانی را ضعیف می دانستم اما به بررسی موضوع پرداختم و با این دلایل مطمئن هستم برنده ی انتخابات احمدینژاد بوده است


دلایل من بر صحت انتخابات به ترتیب اهمیت :









1- تقدیق شخصی در نگرش مردم:

بعد از انتخابات و با توجه به ابهام پیش آمده من شروع کردم در احوالات و نظرات مردم تقدیق کردن و آنها را در این تقسیم بندی گنجاندم

الف : طرفداران صدیق و واقعی موسوی

ب: مخالفین جمهوری اسلامی که به  امید اصلاحات به موسوی رای دادند

ج: مخالفین جمهوری اسلامی که علارغم بی اعتمادی به موسوی برای برنده نشدن احمدینژاد به موسوی رای دادند (مانند من )

د: مخالفین متعصب جمهوری اسلامی که جز به سرنگونی به راه دیگری اعتقاد ندارند و جهت بسته شدن امکان هر گونه اصلاحات و جهت سریعتر شدن روند فروپاشی فرضی نظام به احمدینژاد رای دادند (ایشان معتقدند خاتمی و موسوی برای نظام راه هائی برای فریب مردم هستند)

ه: طرفداران اصولگرای نظام که به رضائی و اکثرا به احمدینژاد رای دادند

و: قشر آسیب پذیر (اسم شیک مستضعف) که در دور اول هم به امید جلوگیری از دزدی آقایان به احمدینژاد اطمینان کردند و از نتایج انتخابشان هم راضی بودند


و من افراد بیشتری را در سه گروه آخر یافتم

فقط فراموش نکنید که علاوه بر افرادی که در اطراف خود می بینید جمعیت کثیری از ایرانیان در شهرکهای صنعتی شهرکها روستاها و به صورت ایلات عشایری زندگی می کنند و شاید این اشراف من به موضوع به تجربه ی زندگی من در شهرک های صنعتی بر می گردد


2-  نظرسنجی علمی مورد وثوق من:

دسترسی به نتایج یک نظر سنجی توسط یکی از اساتید مورد وثوق من که با کمک دانشجویانش در مناطق مختلف تهران انجام شده بود و در تمام مناطق احمدینژاد برتر بود که از حدود پنج در صد بیشتر از موسوی در غرب تهران شروع و تا 30 درصد بیشتر از موسوی در جنوب  تهران می رسید (هیچ دلیلی برای اعتماد نکردن به نتایج چنین نظر سنجی دست اولی برای من وجود ندارد)


3- ناممکن بودن تقلب:

مجریانی که اغلب از کارمندان یا  معلمان و  یا رئیس مراکز فرهنگی هستند را با وجود یک ناظر به ازای هر کاندید و به عنوان نماینده ی کاندیداها در هر حوزه ی رای گیری (سه نماینده  از کاندیداهای رقیب در هر حوزه) را با توجه به سه کاندیدای قدرتمند چون موسوی و کروبی و رضائی بگذارید کنار اعضای ستاد انتخابات وزارت کشور که در میان آنها مخالف احمدینژاد هم بود و جمع بزنید با آنهمه خبرنگار و اضافه نمائید نمایندگان شورای نگهبان و بالاخره رای هائی که بایگانی می شود آنوقت ضرب کنید در ده ملیون اختلاف رای و آنوقت صد را بر عدد حاصله تقسیم نمائید می شود یک حساب سرانگشتی از احتمال وقوع یک تقلب موثر در نتیجه !!!
براستی چگونه می توان تصور کرد که کسی بتواند ده ملیون رای را تقلب کند


4-  گزارش موسسه ی فردای عاری از تروریسم:



روزنامه وال استريت ژورنال در طي گزارشي این مطالب را نوشته است:
 با قطعيت نمي توان از نامعتبر بودن انتخابات ايران سخن گفت زيرا يك نظرسنجي نشان مي دهد علي رغم برخي التهاب ها، آمار اعلام شده درباره نتايج درست است و احمدي نژاد همان قدر محبوب است كه در تجمع ها و همايش ها ديده شده است.

الكس وطن خواه تحليل گر گروه اطلاعاتي جين هم گفت: نظرسنجي عمومي مستقلي كه سه هفته پيش از سوي «بنياد آمريكاي نوين» و نيز «فرداي عاري از تروريسم» در ايران برگزار شد حاكي از آن است كه احمدي نژاد براساس نمودارهاي به دست آمده، پيروز اين انتخابات بوده است.

كن بالن، رئيس موسسه «فرداي عاري از تروريسم» هم كه نظرسنجي مذكور را انجام داده مي گويد: «براي حصول اطمينان و يا پيش بيني صحت اين نظرسنجي ها، هيچ راهي وجود ندارد. اين تنها نظرسنجي مستقل بوده است و در ضمن برگزاري آن سه هفته پيش از برگزاري انتخابات انجام شد.
من ادعا نمي كنم كه اين انتخابات آزاد و منصفانه بوده است. اما تفاوت عمده اي بين ايده برگزاري انتخابات آزاد و منصفانه و پرسش حمايت اكثريت مردم از احمدي نژاد وجود دارد.»




5- گزارش 16 ژوئن روزنامه ی گاردین


این گزارش روزنامه ی گاردین نیز قابل تامل فراوان است
تا کنون "شواهدی" از آمار مخفی شده بدست نیامده و مناظرات آتشین بیش از همیشه در جریان است. قویترین حمایت های مستقل از احمدی نژاد، از سوی گروه تعجب برانگیزی از محققان سیاسی آمریکا به عمل آمده است.
کن بالن رئیس مؤسسه "فردای بدون تروریسم، مرکز آرای عمومی" و نیز پاتریک دوهرتی از بنیاد آمریکای نوین فاش کرده اند تماس های تلفنی که آنها در سطح هر ٣۰ استان تهران در فاصله سه هفته مانده به انتخابات برگزار کرده اند، با پیشتازی ۲ به ۱ احمدی نژاد همخوانی داشته است.
فلینت و هیلاری مان لورت، زوج سیاسی که هر دو در دوره بوش در کاخ سفید به کار مشغول بوده اند نیز از این دیدگاه حمایت می کنند. ضمناً می گویند آمار رسمی آرای انتخابات روز جمعه با نتایج دور دوم انتخابات سال ۲۰۰۵ مشابه هستند. مقاله پر سر و صدای آنها در این خصوص، تحت عنوان 
"احمدی نژاد پیروز شد ، با آن کنار بیائید"
توسط بسیاری از افراد خوانده شده است.
. منبع: گاردین- ۱۶ ژوئن


6- بی منطق بودن مدعیان و معنی داربودن نفس ادعا:

- نماینده ی موسوی در جلسات بررسی خود اذعان داشته است که منظور ما از تقلب تقلب در شمارش نیست!!!

- شورای نگهبان اعلام کرده بیائید ما ده درصد از رای ها را در هر حوزه ای که شما مشکوک هستید بازشماری می کنیم و اگر تفاوت فاحشی داشت تمام رای ها را دوباره می شماریم و یا انتخابات را ابطال می کنیم که از طرف مدعیان موافقت نشد

- دلایلی که رسانه های غربی مانند بی بی سی و صدای آمریکا برای تقلب بر می شمردند گرچه از نظر روانی تحریک کننده بود اما هیچ کدام نمی توانست معنای آن را داشته باشد که این تخلف به نفع شخص بخصوصی سازمان دهی شده است به طور کلی در هر انتخاباتی ممکن است چند حوزه هم مسائلی داشته باشند مثلا زود ببندند و یا دیر شروع کنند یا برگه کم بیاورند و این به معنی هدفمند بودن این تخلفات نیست

- من خود احساس کرده بودم که از قبل از انتخابات به صورت  غیر عادی در مورد تقلب ابراز نگرانی می شود اگر چنان نگرانی از تقلب وجود داشته پس کار متقلبین خیلی معجزه وار باید باشد که در میان آنهمه حساسیت ده ملیون رای را تقلب کنند
اما معلوم بود که ادعای تقلب یک تاکتیک برای عکس العمل به باخت بوده و منطقا هرگز یک نهادی مثل شورای نگهبان خود را آلوده ی اتهامی به این بزرگی نمی کند

- اتحاد بی سابقه ی مخالفین جمهوری اسلامی که سی سال نتوانسته بودند کوچکترین تفاهمی با هم داشته باشند و همدلی تمام رسانه های بین المللی جای سئوال بسیار دارد

- اعترافات متهمین به فتنه افروزی که یکی و دو مورد هم بیشتر بودند نمیس تواند از سر اجبار صورت گرفته باشد

پس
عدم ارائه ی دلایل مدغن و تن ندادن مدعیان به بازشماری آرا و نهایتا ایمان من به اینکه این داستان یک توطئه ی بین المللی برای به زانو در آوردن ایران بابت اقدامات فرامرزی اش در کشورهای منطقه می باشد و اعترافات متهمین به دسیسه های بعد از انتخابات  باعث گردید که این هجمه و اتحاد غیر عادی دشمنان ایران را  یک طرح از پیش تعیین شده بدانم



************
همه ی اینها را کنار هم بگذارید و از من بپذیرید که صادقانه حاضرم شرفم را گواهی درستی انتخابات مذکور بگذارم
انتخاباتی که آنروز نتیجه اش برای من چون فاجعه ای می نمود
و امروز متعجبم که چگونه عوام بهتر از ما سره و ناسره را از هم تمیز دادند


دوست عزیزم
می دانم این نتیجه گیری برای ما ناخوشایند است ولی بدانید که اگر مبنا را بر اساس یک تحلیل غلط بگذاریم نخواهیم توانست راه خود را بدرستی بیابیم و تا قیام قیامت در تصورات خود اسیر خواهیم بود و نتیجه ی هر انتخاباتی هر چقدر هم خودمان دوباره آن را شمارش کنیم با تقلب خیالی تمام می شود!!!
یک شوخی با شما برای تغییر ذائقه !!!
حال اگر باز هم مصر هستید که مرا مزدور رژیم بخوانید و بر وقوع تقلبی تاثیر گذار در نتیجه پافشاری نمائید لطفا این پست را هم بخوانید شاید مسئله ی شما در واقع این باشد که در این صورت موضوع چیز دیگری است

بخوانید:  مشکل ما اسلام !!!







    ۵ نظر:

    هیچکس گفت...

    اول که وبلاگتون رو دیدم جا خوردم.حرفهایی که گفتنش به هر حال شهامت می خواد چه سیاسی چه اجتماعی.با این شدت خلاف جریان آب شنا کردن اول فکر کردم از اندشه ورزی عمیق نشات می کیرد.چند مطلب از وبلاگ را مشتاقانه خواندم.و سعی کردم بر احساس شدید مورد حمله واقع شدن غلبه کنم و با اندیشه و نه احساس مطالب شما را بخوانم.سخت بود ولی شد.باز بر می گردم.باز می خوانم.و بعد از گذشت مدتی قضاوت خواهم کرد.ولی به هر حال به شما تبریک می گویم:" مرا وادار به فکر کردن و مرور اصولم کردید." آنچه اخیرا کمتر اتفاق افتاده است.نشانی وبلاگ شما را لینک می کنم تا اگر کسی دیگر به شدت من از خواندن مطالبتان احساس کرد مورد حمله واقع شده فرایند میمون اندیشیدن را باز به یاد بیاورد."زنده باد مخالف من"

    borzu گفت...

    انسان سکولار عزیز،
    بدون اینکه قصد مبالغه و چاپلوسی داشته باشم می گویم که عالی بود.
    و اضافه کنم که صبح روز بعد از انتخابات، وقتی هنوز ناآرامیها گسترش پیدا نکرده بود تا برای غرب هم روزنه امیدی بشود. در روزنامه ها ی صبح (غرب اروپا) گزارشی از نتایج انتخابات به همراه خبری از توصیه ی سازمان CIA به کاخ سفید در تایید صحت انتخابات درج شده بود.
    (لازم به ذکر است که یکی از وظایف CIA بررسی وقایع و حوادث حساس جهانی و توصیه به کاخ سفید است )

    پ.ن.
    لطفآ اگر فرصت کردید در مورد بند سوم این پست ، فرمول ونتیجه گیری از آن در اثبات غیر ممکن بودن تقلب توضیح بیشتری بفرمایید تا برای این حقیر با درجه ی هوش پایینتر هم قابل فهم شود.
    مرسی

    انسان سکولار گفت...

    برزوی عزیز

    محاسبات اندکی چاشنی طنز دارد و اشاره به این دارد که اگر درصد احتمال تقلب ذه ملیون رای را بخواهی محاسبه کنی همه ی فاکتورها چون سه نماینده از هر کاندیدا در هر حوزه بعلاوه ی همه ی پارامترهای دیگر چقدر عدد کوچکی می شود

    mojtaba mostafavi گفت...

    سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.

    انسان سکولار گفت...

    واقعا بنا ندارم نظر دوستان را حتما تائید رد و یا تعدیل کنم ولی احساس می کنم بابت حذف یارانه‌ها به آقای احمدینژاد بدهکارم

    براستی چرا زودتر این اقدام واجب انجام نشد