در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۲/۲۷

حکم صادر علیه صدر را محکوم میکنم.

# نبرد نرم
# محمد مصطفائی
# شادی صدر
# سکینه محمدی آشتیانی
# دادگستری جمهوری اسلامی

به بخش کامنت ها توجه شود
تغییر در برچسبها در شهریور هشتاد و نه

خوبی اینکه من یک شهروند عادی بیش نیستم اینست که هیچ محدودیتی برای محکوم کردن چیزی ندارم .
تا جائی که میدانم یک وکیل حق ندارد بعد از تائید حکم در دیوان عالی کشور به حکم صادره تشکیک کند .
گرچه هنوز حکم خانم صدر نهائی نشده ولی من در هر مرحله ای یه حکم صادره علیه ایشان اعتراض دارم.
حکم چنین بود:





محمد مصطفايي وكيل این دو تن از فعالان زنان، در گفتگو با ایلنا از برگزاري دادگاه رسيدگي به اتهامات شادي صدر و محبوبه عباسقلي در روز 18 اردي بهشت ماه و صدور حکم برای ایشان خبر داد.
وي با بيان اينكه شادي صدر و محبوبه عباسقلي درخارج از كشور به سر مي‌برند، اعلام كرد كه اين دادگاه بدون حضور آنها برگزار شد.
به گفته وي اتهامات اين دو نفر عبارت بود از: اقدام عليه امنيت كشور از طريق اجتماع و تباني به قصد برهم زدن امنيت عمومي، اخلال در نظم عمومي و تمرد در برابر مامورين.
وكيل شادي صدر از حكم 5 سال حبس تعزيري به جهت اقدام عليه امنيت كشور و يكسال حبس تعزيري و تحمل 74 ضربه شلاق به جهت اخلال در نظم عمومي و تمرد در برابر ماموران دولت خبر داد.
وي افزود: محبوبه عباسقلي‌زاده هم به جهت اقدام عليه امنيت كشور به 2 سال حبس تعزیری و 6 ماه حبس تعزيري و تحمل 30 ضربه شلاق جهت اخلال در نظم عمومي محكوم شده است.
مصطفايي با بيان اينكه اين حكم امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب به وي ابلاغ شده است، افزود: بنده 20 روز مهلت دارم كه اعتراضم را به دادگاه ابلاغ كنم كه به دليل سنگيني احكام صادره، حتما اعتراضم را اعلام خواهم كرد.
به گفته محمد مصطفایی، دستگيري 33 نفر از فعالان زن در روز 13 اسفندسال 85 علت صدور اين احكام بوده است. البته برخي از اين افراد تبرئه شده و برخي ديگر نيز احكام تعليقي داشته‌اند. ولي احكام صادره براي صدر و عباسقلي‌زاده از سنگين‌ترين احكام بوده است.

البته من در جریان مستندات دادگاه نیستم اما سئوال اولم از قاضی اینست که آیا کسی که علیه امنیت ملی یک کشور اقدام میکند نباید در صورت آزادی با قرار وثیقه ممنوع الخروج گردد؟
در واقع گویا مقامات امنیتی خود با اینکار برنامه ی اخراج و بر نگشتن خانم صدر را برای به افتضاح کشیدن اپوزسیون های خارج از کشور اجرا کرده باشند.
اما من این رویه را اصلن درست نمی دانم .
در مورد 30 ضربه شلاق هم که اسباب خجالت ! صد هم که قاضی بگوید یک خانم مومنه ی محجبه آنهم در بلاد کفر که وکیل هم هست خود به حدود و تعزیرات اسلامی آشناست و باید تن در دهد من میگویم که انصافن این بانوی مکرمه ی منوره با همه ی قدرتش در تمسخر یکسره ی سی میلیون مرد ایرانی  به ازای تمسخر هر یک ملیون مرد توان تحمل یک ضربه شلاق را دارد؟
تو را به خدا راهی برایمان بگذارید تا بتوانیم شما را پذیرا باشیم!
حداقل این حکم را به تحمل سی دقیقه بودن در یک بشکه ی سوسک تغییر دهید که در عین انسانی تر بودن موثرتر هم باشد!
امیدوارم این حکم لغو و ایشان تبرئه شوند و امیدوارم بتوانم خود در صورت برگشتشان به ایران ایشان را به اتهام توهین به مردان ایرانی تحت پیگرد قرار دهم .
گرچه پیشاپیش درد شلاقهائی را که به جرم زدن افترا به یک مبارز نستوح که وکیل هم باشد تحمل خواهم کرد احساس میکنم!!!

در رابطه با آقای محمد مصطفایی وکیل خانم شادی صدر و سکینه ی محمدی آشتیانی :سنگسار!

۲ نظر:

انسان سکولار گفت...

آقای مصطفائی اینجا هم در خدمتشان بودیم و من یادم نبود!
پس ایشان وکیل خانم صدر بوده اند!

عجب پس بده بستانی براه بوده!

تو برو من اینجا کاری میکنم که محکوم شوی و جا پایات آنجا محکم شود
بعد یک زن دهاتی بدبخت است که به اتهام زنای محصنه فقط شلاق برایش صادر شده من کاری میکنم که پرونده اش از اجرای احکام برگردد تا حکم سنگسار برایش صادر شود و سپس قبل و بعد از مرگش تو بین المللی اش کن تا من بیایم !

خوبست چرا که نه؟ حقوق پناهندگی و زندگی مفت در غرب!

انسان سکولار گفت...

آقای مصطفائی

میدانم خلف وعده کرده ام در حقت! ولی چون گفته ای میخواهی برگردی گفتم مشکلت را بیشتر نکنم و گرنه اگر بخواهی بمانی وفای به عهد خواهم کرد!