در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۲/۲۸

خرید بکارت!

# پرده بکارت
# سکس قبل از ازدواج

کامنتهائی که از یک وبسایت دیگر نقل شده  متاسفانه نشانه ی استیصال و رنجی است که جوانان معصوم ما به خاطر تبعیت از فطرت خود میکشند!






در همین رابطه بخوانید : عروسی به سبک آلمانی

بالاخره همتم را جمع کردم و دل به دریا زدم و به این موضوع جنجال
بر انگیز و مهم می پردازم و ذکر این نکات را لازم میدانم تاکید کنم :

این موضوع اهمیت بسیار زیادی برای سلامت روانی و اخلاقی خانواده و جامعه دارد.


مطالب تحلیل شده در اینجا تمامن در چهار چوب جمجمه ی من است
و
فقط در همین حد اعتبار دارد .
(من نه فیلسوف و نه کارشناس اخلاق یا روانشناسی نیستم)

منتشر نکنید!
در صورت علاقه مندی به اشاره به این متن و یا نقد آن لینک دهید




گزارشی برگرفته از فضای مجازی در دنیای پرده ی بکارت 


خبر انعکاس داده شده در زیر  بقدری در سایتهای مختلق عینا تکرار شده که پیدا کردن منبع اولیه ی آن دشوار میباشد و مقدمتا عرض می شود که اینجانب به هیچ عنوان تمایلی به اشائه ی فرهنگ ترمیم بکارت ندارم که آنرا عملی در جهت ترویج بها دادن به بکارت ظاهری میدانم.

این خبر فقط مقدمه ای است در جهت توجه بیشتر به کامنتهای خوانندگان آن که متاسفانه نشانه ی استیصال و رنجی است که جوانان معصوم ما به خاطر تبعیت از فطرت خود میکشند!



از اینترنت :
داروی معجزه آفرین باکرگی به بازار آمد. کافی است زنانی که اصطلاحا پرده بکارت خود از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو را به صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آن را ببینند. این شیاف، در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود. مایعی که خیال داماد را خوش می کند و او را از بکارت همسرش شاد و سرفراز می سازد.


“اینه که فان سومرن” متخصص بیماری های زنا ن در آدکامی پزشکی در شهراوترخت (هلند) مبتکر این دارو است . وی در مصاحبه ای با مجله پزشکی آکادمی “اوترخت” می گوید : “در سال حدود ۲۰ نفر به من مراجعه می کنند که خواهان ترمیم پرده بکارت خود هستند. همکاران من در سایر شهرها نیز مراجعین زیادی دارند. متناسب با این که وضعیت مراجعین چه باشد، در مورد ترمیم پرده بکارت تصمیم می گیرم. برخی را ترمیم و حدود نیمی از موارد را نیز رد می کنم. مثلا اگر دختری مورد تجاوز واقع شده باشد و آینده اش به خاطر این مساله به خطر افتد، عمل ترمیم پرده بکارت را انجام می دهم. اما زمانی که زنی مراجعه می کند و می گوید که پس از طلاق و برای ازدواج دوم می خواهد پرده بکارت خود را ترمیم کند، با تقاضایش مخالفت می کنم.”


برای این دسته از زنان نیز راه حل دیگری در نظر گرفته شده است که همان استعمال داروی معجزه آفرین باکرگی است. این دارو در واقع روایت مدرن شیوه های سنتی است که در روستاها و توسط خانواد های سنتی برای جلوگیری از “آبروریزی” فامیلی به کار برده می شد؛ از استفاده مرکوکروم در شب زفاف گرفته تا پهن کردن پارچه ای با لکه خون روی تشک شب زفاف عروس.


از دیرباز و در سنن گوناگون، ظهور قطرات سرخ رنگ بر ملحفه ها، در شب عروسی شادی آفرین بوده است. نمایش پارچه ای با لکه های خون، با هلهله و “کل کشیدن” زنان خانواده همراه می شده است. این در حالی است که تنها در ۶۰ درصد موارد، در اولین رابطه جنسی ، جداره واژن خراش بر می دارد و چند قطره ای خون می آید. با این وجود، در برخی موارد همان چند قطره، ناجی جان عروس است.


امروزه رد پای این گونه سنن به کشورهای اروپائی نیز کشیده شده است. حاملین این سنن نیز عمدتا مهاجرین اند. “اینه که فان سومرن” در این مورد می گوید: ” اکثر مراجعه کنندگان من را دختران مراکشی و ترک تشکیل می دهند. اما گاهی اوقات زنان هلندی نیز به من مراجعه می کنند. اما این دسته، زنانی هستند که به اسلام گرویده اند و برای ازداج و یا روابط جدیدشان، خواهان ترمیم بکارت اند.”


به گفته “اینه که فان سومرن”، جامعه علمی و پزشکی هلند، انجام این عمل را زائد می داند چرا که هیچ ضرورت پزشکی و علمی در آن نیست. این عمل جراحی در کلینیک ها ی خصوصی صورت می گیرد.


ممنوعیت ترمیم پرده بکارت تا کنون چندین بار در هلند مورد بحث واقع شده است. نخست “آیان هیرسی علی” نماینده سومالیائی تبار حزب لیبرال هلند بود که خواستار ممنوعیت آن شد. چرا که این اقدام را گامی جهت تثبیت سنن و تداوم آنها در جامعه و علیه زنان می دانست. چندی پیش “خییرت ویلدرز” نماینده حزب دست راستی “برای ازادی” نیز خواهان ممنوعیت ترمیم پرده بکارت شده بود.


گرچه هنوز در عرصه سیاسی راه حلی برای این معضل روبه رشد پیدا نشده، اما جامعه پزشکی آلترناتیوهای موقتی برای زنان جوانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، یافته است.

کامنتهای سایت منبع خبر (کامنت های خوانندگان یکم سایت منعکس کننده این خبر جای تعمق دارد برای آنها که می فهمند!)
  • تورو خدا بگید از کجا میشه این کپسولها رو تهیه کرد،خواهش میکنم مرگ وزندگی من به این موضوع وابسته
  • بابا اینا همه شیر نمیشه که اینطوری
  • سرکیو میخواید گول بمالیید اخه شریکه زندیگیتون
  • واقعان که
  • بهناز,:خواهش می کنم این دارو رو به من برسونید.آبروی خودم و از همه مهم تر خانوادم در خطره!!!
  • خواهش می کنم
  • بهناز,:ما نمی خوایم کسی رو گول بزنیم ولی متاسفانه کاری که ممکنه هر پسری بکنه و کسی نفهمه برای دخترها آسیب روحی، شخصیتی، فرهنگی و……به بار میاره.که این اصلا عادلانه نیستوالبته من اشتباه خودم رو توجیه نمی کنم. ولی میدونم که حق دارم زندگی کنم.زندگی سالمو تشکیل خانواده
  • بهناز,:با این اوضاع ممکنه خیلی دیر بشه.اونوقته که دیگه هیچی فایده نداره.ولی ممنون از جوابتون.
  • خوشحالم کردین
  • :می شه منبع اصلی این خبر رو به ما بگین؟
  • می شه به من بگین چه جوری می شه این قرص را تهیه کرد؟ لطفا در صورت امکان برام ایمیل بزنید.
  • البته به نظر من میشه با قدری فکر کردن خانما راه حلی پیدا کنند البته باید تیز و زبر باشن!
  • البته این فکر من هست تا حالا هم امتحان نشده ولی به نظر فکر بدی نیست
  • می شه یه کاندوم نازک را برداشت و مقداری بتادین ریخت و خیلی محکم که به صورت یه
  • توپ کوچوکو دربیاد و ببندین و موقع دخول فوری دستون رو بگیرین جلو و با حالت اینکه دردتون اومده
  • اونو فشار بدین تا ماده بریزه بیرون
  • البته نمی دونم ماده قرمز دیگه ای هم می شه استفاده کرد یا از خود خون که اگه تغییر رنگ نده
  • البته با چیزای که من فهمیدم موقع نامزدی باید زودتر دست به عمل شد !
  • مخصوصا کسایی که برای معاینه میبرن این جور اشخاص در مدت نامزدی می شه کاری کرد!
  • یا مثل موقع نامزدی با انجام نزدیکی فوری برین دستشویی و بگین خون اومد ازتون
  • این طوری طرف مقابل هم قبول می کنه چون این کار انجام داده
  • مهسا, دوستم نامزدش داشت و ۹ ماه باهم بودن بنا بر دلایلی نامزدی اونا بهم میخوره و کسی از رابطه اونا خبر نداشت میشه مبلغ وطریقه خرید این کپسول را بهم بگین لطفا برام ایمیل کنین
  • هادی, سلام من با دختری عقد کردم که از زمان عقد تا حالا رابطه ی جنسی با هم داریم من با او در دفعات متعددی نزدیکی کردم و در اولین نزدیکی هیچگونه خونی مشاهده ننمودم ایا امکان دارد که او پرده نداشته یا اینکه از قبل پرده اش پاره بوده است اگر از قبل بوده ایا امکان تشخیص دارد که در چه زمانی و در چه اثری یا چگونه پاره شده است ازتون خواهش میکنم کمکم کنید دارم دیوونه میشم
  • مریم, میشه در مورد این کپسول و نحوه تهیه آن و قیمتش برام توضیح بدید از طریق ایمیلم لطفا ممنونم از لطفتون
  • معتمدی, با سلام
  • sanaz,: سلامو توروخدا بگید از کجا و چطوری میشه این قرص را خرید؟ خواهشا به این ادرس به من ایمیل بزنیدو منتظرتون هستم. خواهش میکنم.
  • سعید,:ای بابا یعنی به این راحتی میشه سر شوهرتونو شیره بمالید؟ حالا شماها خدا رو چطور می خواین بپیچونین؟ حالا تو این جامعه گل و بلبل اسلامی ما به کب اطمینان کنیم؟
  • سعید,:این کپسول کجاااااااااااااااااااااااااااااااااست؟ ممنون میشم اگه به بازار اومده به من ایمیل کنید و اینکه از کجا باید تهیه کرد من با وجود نزدیکی که داشتم هیچ خونی ندیدم ولی بکارتم از بین رفته است
  • لیلا, سلام : اینا همش شعره…..مرد اگه زرنک باشه همه چی رو میفهمه.
  • بدشانس, سلام من هم نیاز دارم به این قرص ولی راه حل دیکری هم میخوام بهترباشه من دختری درکویت زندکی میکنم که نمیدونم ججوری این اتفاق افتاد تورابخدا کمکم کنید جون من فکر ازدواج از فکرم بیرون کردم ازترس اینکه بفهمن
  • فاطمه, سلام.من بکارتم را در طول نامزدیه طولانیم از دست دادم و بعد به دلیل مشکلات فراوان از هم جدا شدیم.و خانواده ام از این موضوع خبر ندارند.چون اگر میگفتم تا اخر عمر باید ان فرد به ظاهر انسان را تحمل میکردم
  • بهار, اون آقایونی که دخترا رو به خاطر این کارشون سرزنش می کنن فکر می کنن دخترا نمی دونن شماها چطور سر زناتون رو شیره می مالید و گولشون می زنید همونایی که شریک زندگیتونن. این دخترا اگه بکارتشون رو از دست دادن شما پسرا ازشون گرفتینشون. خدا هم سرتون میاره و زناتون رو اینجوی میکنه که ترمیم شدن تا یر به یر بشین. تموم شد اونوقتی که پسرا هر کار می خاستن می کردن و دخترا جیکم نمی تونستن بزنن. آقا هادی چرا دیوونه بشی همونجو.ر که تو تا قبل از ازدواج خودت رو بی اجر نذاشتی خانومتم ممکنه نذاشته باشه پس این به اون در.آقا سعید اول یه جوالدوز به خودت بزن بعد به دخترا.ما چطوری به شما اعتماد کنیم که تو خلقتتون بهتون لطف شده.دخترا هم حق زندگی دارن حتی بعد از چندبار رابطه سکس. دقیقا مثل شما پسرا.اگه خطاکرده باشی یکی مثل خودت گیرت میاد وگرنه این طور نمیشه
  • الان میخوام نامزدم رو طلاق بدم. دوستش ندارم. یه دختر خوشگل هست که دلم پیش اونه. میشه پرده نامزدم رو با جراحی ترمیم کنیم که هیشکی متوجه نشه؟
  • شمیم, سلام.من ۱ سال نامزد داشتم که طلاق گرفتم از پشت ارتباط جنسی داشتم ولی از جلو یا واژن نه .میشه پردم پاره شده باشه از پشت.یا به دلیل ورزش ایروبیک یا کوهنوردی
در همین رابطه بخوانید : عروسی به سبک آلمانی

۲ نظر:

میلاد گفت...

باسلام
اسمم میلاد و22سالمه تاالان رابطه جنسی نداشتم باوجوداینکه نیازجنسی شدیدی هم داشتم تواین چندسال فقط بخاطرهمسراینده ام از12سالگی نیازجنسی اذیتم کرد.نظرشخصی من اینه که بکارت خیلی چیزمسخره ای هستش
به دلایل زیادی....
اگه روزی بخوام ازدواج هم کنم باکره بودن همسرم اصلامهم نیست
اونچیزی که مهمه وفاداری بعدازازدواجه
دوستان

انسان سکولار گفت...

میلاد جان

حتی با وجود اینکه خودت باکره ای با وجود اینکه مرد هستی باز هم برات مهم نیست که زنت باکره نباشه؟