در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۱/۲۰

فارسی وان

# کامنتهایم
# فارسی وان 
# صدا و سیما
# صهیونیسم

با الهام از: 
عظمت فرهنگی ما از وبلگ سفر به دیگری

عظمت فرهنگی ما

استاد گرامی
فارسی وان (FARSI1) متعلق به شخصی است که از اعضای یهودیان صهیونیست میباشد و در دنیا صاحب رسانه های بسیاری می باشد.
همانطور که میدانید یکی از مشاغل مورد توجه سران و متنفذان صهیون مقوله مدیا می باشد و همانگونه که میدانید اکثریت قریب به اتفاق رسانه های دنیا در اختیار صهیونیستها میباشد.
مدتی است که من هم به نفوذ فارسی وان به اغلب منازل هموطنان متمرکز شده ام و علارغم اینکه سریالهائی که از این کانال پخش میشود اغلب سریالهای معتبر و مشهور کشورهای دنیا میباشد و صرف نظر از اختلاف فرهنگی موجود در آنها مضامین کاملن اجتماعی و آموزنده ، آنهم با خردمندانه ترین روش القاء به بیننده مطرح می شود اما تاسف من از اینست که چرا یک فرد با اجاره ی یک کانال و یک دفتر و استخدام احیانن یک مجری و چند تکنسین و چند سویچر و چند دوبلور توانسته است کلن

از سر تا پا فاتحه ی سازمان عریض و طویل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ! و شخص جناب آقای مهندس ضرغامی ! ریاست محترم سازمان را بخواند!!!

بدیهی است که مدیریت فارسی وان در حال حاضر هیچ استفاده ی خاصی از این نفوذ خود نمیکند اما اولن نفس گرفتن شمار زیادی مخاطب از یک جامعه ی 70 ملیونی با چنین سرمایه گذاری اندکی خود به اندازه ی کافی انگیزه است و دومن بالاخره یک روزی سرویسهای اطلاعاتی بیگانه ده ها برابر هزینه انجام شده را به وی خواهند داد تا فقط از این کانال مستقیم به منازل اکثریت ایرانیان پیامهای کوتاه و هدفمند خود را به مردم ایران القاء کنند.
همانطور که BBC در سال 57 حاصل سالها ارائه برنامه های پرطرفدار خود را با اجرای نقش انکار ناپذیر و تعیین کننده ی خود در انقلاب با موفقیت دریافت کرد.
-----------------------------
سلام
من نمی دانم که بی.بی.سی چه نقشی در انقلاب ایران داشته است و اصلا هم برایم مهم نیست که مالک فارسی وان صهیونیست هست یا نیست. ولی این سوال را که چگونه یک شبکه تازه تأسیس قادر است این همه بیننده جلب کند برایم اهمیت دارد.

۱ نظر:

انسان سکولار گفت...

شکر خدا برنامه های رسانه ی ملی قابل تامل شده