در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۱/۲۱

بیانیه های شخصی

کامنتهای من در سایر سایت
 
! MY COMMENTS !

دیگه نمیدونم چی بگم از سایت لاتاری گرین کارت


بیانیه های شخصی

سلام دوست من
امروز ایده ای به ذهنم رسید و اون اینه که بچه هائی که مهاجرت کردن وبلاگ شون خلوص داره.
من معتقدم این کاملن بی معنی است یا به عبارت صحیح تر کج معنی است که آدم وبلاگ نویسی کنه و زن و بچه و دوست و رفیق و همه و همه بدونن کجا میتونن برن آخرین پست طرف رو بخونن.
که مثلن یارو با دوستش دعوا کرده میاد یک پست میزاره:
" گرچه شدیدن بهش توهین کردم ولی جراتش رو نداشت جیک بزنه!"
یا دوست پسرش قهر کرده مینویسه:
"غرورم اجازه نمیده بهش بگم بدون اون هیچم"
بعدشم توی دعوای بعدی میگه:
زکی فکر کردی منظورم تو بودی نه عزیزم منظورم طرف بود"
خلاصه ما باید بشینیم بیانیه های غیر مستقیم وبلاگ نویس محترم را به اطرافیانش بخونیم.
من شخصن هیچ ینی بشری که من حقیقی رو میشناسه هویت مجازیم رو نخواهد شناخت.

هیچ نظری موجود نیست: