در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۲/۱۰

مفسدین فی الاخرت!

کامنتهای من در سایر سایت
 

! MY COMMENTS !


ارزش لینک دادن ندارد!


به عنوان یک انسان سکولار صحبت از بهشت و جهنم را استفاده ی ابزاری از دین میدانم ولی چون دیدم شما شانس داشتن نظر مخالفین جناب شریعتمداری را نداشتید بنابراین آرزو میکنم که طرفداران آقای شریعت مداری در آخرت با ایشان محشور گردند ، و خداوند عذاب همنشینی با خانم عبادی را به ایشان ندهد.
حال دیگر با خدا است قضاوت سر ایجاد تعادل میان دنیا و آخرت بندگانش .
ما چه میدانیم از حکمت خدا شاید آخرت شریعتمداری به خرمی دنیایش باشد و خانم عبادی در جهنم کماکان مشغول دفاع از مفسدین فی الاخرت! باشند ، با بدبختی و دشنام و تهمت!


نمونه ای از کامنتهای مردم در مورد پخش دادگاه شکایت سرکار خانم شیرین عبادی از مدیر مسئول کیهان که به تحجر و افراطی بودن مشهور است.


ادامه >>




- درود به شريعتمداري ولايت مدار
مرگ بر مزدوران داخلي وخارجي
زنيكه بهايي هرجايي با اون همه خيانت وكثافت كاري باز........... ميكنه
بهائی بودن خانم عبادی (بر فرض) چه ربطی به موضوع دارد؟
- خاک بر سر من که باید تو جمهوری اسلامی شاهد باشم که شریعتمداری توسط یک فاحشه دارد در دادگاه جواب پس میده و از اتهاماتش ! دفاع می کند اونوقت سران منافق فتنه که این همه آتیش به سر این نظام ریختند صاف صاف راه می رن و کسی نیست بگه بالا چشمتون ابرو ! این خیانتهایی که توسط اینها صورت گرفت اگر در هر جای دیگه دنیا بود , حکومت اون کشور یک روز هم زندشون نمی گذاشت . اما تو مملکت ما موسوی و کروبی و. . . باید هر روز گردنشون کلفت تر بشه اونوقت حاج حسین شریعتمداری این سردار دلاور جبهه جنگ نرم باید بیاد تو دادگاه به یه فاحشه حساب پس بده
جالبه آقای مهدی هاشمی باید جواب پس بده و آقای شریعتمداری مصونیت داشته باشه ! حالا چی شده اون که تبرئه ی خدائی است!
بر فرض محال که محکوم بشود از شهدا که بیشتر برای انقلاب نخواهد گذاشت؟!
تازه کجاشو دیدی توی همین جمهوری اسلامی اگه مرد باشی و از فاحشه ها کمتر نباشی و مشخصاتت رو بدی برای فاحشه گفتنت 70 ضربه شلاق هم شخصن میخوری (بخصوص وقتی که به یک وکیل دشنام داده باشی)!

ایمان دارم که جمهوری اسلامی دشمن از امثال شریعتمداری بدتر ندارد!
کی باشد که گندش در بیاید ایشان مزدور اجنبی بوده است (کم نداشته تاریخ این ملک از اینها)

ضمنن من خانم عبادی را زیاد نمی شناسم ولی میدانم که بی لیاقتی مسئولین باعث شد نتوانند از این افتخار ملی به نحو شایسته ای برای تحقق اهداف ملی استفاده کنند!

هیچ نظری موجود نیست: