در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۵/۲۶

تا یازده سپتامبر خوش بگذرون!

# طنز

درباره ی شنودک

تا یازده سپتامبر خوش بگذرون (جدی نیست)
  • وای وای وای تو یک ابله ی .....
  • بخدا بخدا ....
  • دیوید فکر کنم الان ....
  • خنثی کننده ی الکترو مغناطیس رو .........
  • ... ساعت منو بزار بیرون .........
  • اون جرج ابله رو بگو بیاد الکس دارم دیوانه ...............
  • اومد!
  • هه هه هه یه یه یه  هی هی هی هی .......
  • ............
  • ...........
  • هه هه هه چطوری میخنده هه هه هه 
  • ........
  • .......
  • جرج جرج !!!
  • هو هو هو هو های های
  • جناب جرج واکر !!!
  • ها ها ها هی هی هی ها؟ جان ؟ بله ؟ هی هی هی
  • حرف جدی جناب پرزیدنت !
  • هه پرزیدنت !
  • هو هو بله بله حرف جدی اکی اکی من متنفرم از حرف جدی های های های های هییی هییی...
  • شت!
  • ابله !
  • هیش!
  • هو هو هو بله بله اکی اکی هان ؟جان ؟!
  • خوب چی قرار شد انجام بدی پس؟
  • ها ؟ آره! هرچی رسانه ها گفتند انجام بدم 
  • آره!!  یعنی نمیخواد زیاد به مغزت فشار بیاری،وقتی برنامه انجام شد ، تو همون چیزی رو انجام بده که وقتی رسانه ها دنبال میکنی ،متوجه میشوی مردم میخواهند!
  • پرزیدنت جرج بابا  هم میگه بهترین کار پیروی از افکار عمومی!  بله!
  • البته ما هم تو را تنها  نمیزاریم اگه لازم شد به تلفن ت زنگ میزنیم و یا دوباره تو را دعوت میکنیم بیای اینجا
  • آو ـ آره من اینجا رو خیلی دوست دارم مثل بهشت هست اینجا
  • خوب تو باید واشنگتن باشی هشت ساعت تا اینجا راهه ممکن نیست
  • حالا جرج عزیز برو تا یازده سپتامبر خوش بگذرون!  که بعدش کار زیاد داری ها!!!
  • او آره ! گلف بازی میکنم و میخوام سگ رو.....
  • خواستی میتونی ......
  • .....خوشحال میشیم.....
  • .....برسم خوبه.....

هیچ نظری موجود نیست: