در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۶/۰۸

گرگ ! یا الاغ نادان ؟!

# فیل/ترینگ
# جمهوری اسلامی
# نبرد نرم

دروغ چرا ؟!!!
از خواندن رمز این مطلب حیات وحش! که در یک وبلاگ روشنفکری! بود به وحشت افتادم. (مطلب سرگرمی تا کنون نداشته است).
خیر سرم مصمم به حمایت از وی با نوشتن کامنت های تشویق آمیز  به خیال اینکه نوجوانی اندیشمند است بودم .



قبلا در رابطه با وی این مطلب را هم نوشته بودم: چه باید کرد؟ مقصر کیست؟

بد نیست بدانید که قبلا وبلاگ فیلتر شده تا دست پیروان حریم فیلتر ولایت! از امکان دفاع کوتاه باشد!

خیلی کارتان درست است آقایان!
بدلایل آشکار لینک منبع آورده نشده است (اعتقادی به روشهای آقایان حتی در صورت درست بودن گمانم ندارم)
کامنت من در آنجا (که تائید هم نشد!):

دارم فکر می کنم چه ارتباطی با عقاب داری؟ 

مطلب وبلاگ اشاره شده: (که کوتاه و مفید هم است)



عقاب طلايي شکارچي بي نظيري است. با شيرجه اي مهيب بر سر گرگ فرود مي آيد و با قفل کردن چنگال هاي قدرتمند خود به دور پوزه گرگ، در کمتر از يک دقيقه گرگ را مي کشد. راز اين شکار و برتري مطلق عقاب در بستن پوزه گرگ با چنگال هايي نيرومند است.

۳ نظر:

انسان سکولار گفت...

لازم به ذکر نیست که عقاب سمبل کشور آمریکاست!

انسان سکولار گفت...

کامنت من اولین بود ولی بالاخره تائید شد اینهم جواب صاحب وبلاگ
ایشان قطعا دستشان به اینجا میرسد خود اگر صلاح دانستند لینک مطلبشان را می گذارند برای قضاوت دیگران.
مطمئن هستم که به صداقت من ایمان دارند و میدانند جهت هاوهوی رسانه ای این مطلب را ننوشتم

صاحب وبلاگ اشاره شده گفت...

رفيق! من مزدور آمريکاي جهانخوار هستم. پول گرفتم اينجا عقاب تبليغ کنم!
البته اشتباه کردم و به جاي عقاب سر سفيد که نماد آمريکا است، عقاب طلايي رو گذاشتم. از اونجايي که نوجواني بيش نيستم و تازه کار، شما به بزرگي خودت ببخش. قراره از طرف وزارت خارجه آمريکا برام کامنت هاي تشويق کننده بزارن که دفعه بعد اشتباه نکنم!