در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۶/۰۱

بلاهت در نهایت !

نهایت بلاهت در جمهوری اسلامی موج میزند و خود بگوئید اگر قبال این رژیم معجزه ی الاهی نیست پس چیست؟!

# اینترنت پر سرعت
# فیل /ترینگ
# جمهوری اسلامی
# عوارض اینترنت کم سرعت
# سواد رسانه ای
# تهاجم فرهنگی
# احمدی نژاد

درد بزرگی است که کسی مواضع دولتش را بر حق بیابد اما رفتار مسئولینش را ناشیانه و نادرست ببیند.

من هم مانند تمام جوانان این مملکت با خشم و بغض همه ی مسائل جاری را به نقد غیر منصفانه و چالش نا موجه میکشاندم و تا یک نکته ی مثبت در کارنامه ی آقایان میدیدم آنرا با بزرگنمائی نقاط ضعفش تخطئه میکردم.

جنبش به اصطلاح سبز نعمت بزرگی برای همه ی ما بود.




  • هنوز هم عده ای متعصبانه بر وقوع تقلبی بزرگ در انتخابات پا می فشارند و جالب اینکه بعضن خود به دلایل غیر منطقی به احمدی نژاد رای داده اند(که مثلن شانسی برای اصلاحات نباشد و یا با موسوی مشکل داشتند و یا امید به در گیری فرسایشی احمدی نژاد با رژیم داشتند) و همانها مدعی رایشان هم بودند!!!
  • رسانه های بیگانه خود بهتر از هر کسی میدانستند که احمدی نژاد برنده ی انتخابات است اما موذیانه بحث تقلب را تلقین میکنند.
  • هر انسان آگاهی باید از چنین اتحاد بی سابقه ای در صفوف مخالفین نظام به خود بیاید و ببیند چطور اعضای عادی این جنبش با کوچکترین موضع گیریها بر می آشوبند ولی فورن رهبران خارجی این توطئه آنها را به حمایت از سران مغفول جنبش فرا میخوانند در حالی که همه نیک میدانند در غیاب دشمن مشترک سر سوزنی اتفاق بینشان نیست.
  • میتوان تصور کرد که چه توطئه ی خزنده ای این حرکت را رقم زد و خوب است کمی با زدودن غبار خشم از دیدگان ماجرا را دوباره مرور کرد.
  • واقعن ایراد احمدی نژاد چیست؟ انصافن مصادیق ایرادات ایشان چیست؟ هجمه ی تبلیغاتی علیه وی را از ذهنتان بزدائید و ببینید اگر ایشان میگوید "آن ممه را لولو برد" چه مشکلی برای ما دارد وقتی به همه ی اهداف ملی خود داریم با کمک صداقت عملی ایشان در اولویت دادن به مصالح ملی بر خوشایند اجنبی می رسیم؟
این نکات از برکت وقت آزاد من و امکان کسب اطلاعات از طریق ماهواره و اینترنت کسب شده و نه تحت تاثیر مثلن آگاه سازی رسانه های نظام.
به عبارت دیگر دانش رسانه ای ایجاد شده از دسترسی به فضای تبلیغاتی دشمن موجبات رسیدن من به این نتایج بود و حال خود بگوئید این عمل جمهوری اسلامی مبنی بر تلاش مذبوحانه اش برای سد کردن راه سیلاب اطلاعات از خارج به داخل چگونه عملی باید ارزیابی شود؟

پارازیت دان روی فرکانسهای ماهواره ای با دستگاههای گران قیمت و ساختن لشکری از متخصصین اینترنتی به نام ارتش سایبری برای فیلترینگ و هک کردن سایتهای مخالفین و همه ی این فعالیتهای احمقانه چه نتیجه ای دارد ؟


جز اینکه مردم از لای درز در و پنجره پیام آنها را تنفس کنند چرا که هوای تازه است و مجالی برای شنیدن پیام خودی و نظر مردم آزاده ی دنیا نماند !

نهایت بلاهت است اگر جمهوری اسلامی نه تنها برای هر ایرانی یک اشتراک پر سرعت رایگان اینترنت فراهم نکند بلکه خود از مخالفینش نخواهد که در تلویزیون ایران آنقدر بگویند تا ماهیت پوشالیشان بر همه آشکار گردد.


خانم صدر یا مجید توکلی را می بینید که جمهوری اسلامی چطور مجاهد نستوح راه آزادی کرده است؟فکر میکنید مردم برای فهمیدن واقعیت آنها چقدر زمان نیاز دارند اگر با زبان خودشان حرفهایشان را بشنوند؟


حتمن بخوانید و خود ببینید: صدر شناسی یک

اما چه میشود کرد که آقایان تا تیغ بر شاهرگشان قرار نگیرد نبوغشان شکوفا نمی گردد!!!

برنامه دیروز امروز فردا را بخاطر دارید که چگونه تا فوران خشم بعدی مغفول خواهد ماند!

نکات دیگر را در همین رابطه در بخش نظرات ببینید

در همین رابطه بخوانید: تاثیر پارازیتها بر انسان

نظر شما چیست؟

۲ نظر:

انسان سکولار گفت...

استفاده از اینترنت به اصطلاح پرسرعت اما در عمل جان فرسا تمرکز حواس مرا مختل کرده !
عادت صبر نکردن برای دانلود یک صفحه و رفتن به صفحه ی دیگر تا صفحه ی قبلی دانلود گردد باعث شده که دائمن از یک موضوع بع موضوعی دیگر پرش کنم !

آیا رواست که با جوانانمان و وقت عزیزشان اینچنین کنیم؟

حال فرض کنید بدبختی بخواهد سخنرانی امام را گوش کند!

انسان سکولار گفت...

خدایا

چکار میتوان کرد؟

چگونه تو صبر می کنی و میبینی چنین جوانان پاک حق جو که بجای هزاران انحراف جدید وبلاگ نویسی میکنند مطالعه میکنند و بحث و گفتگو میکنند و می اندیشند چنین در کف بی درایت نادانی ایشان فتاده اند و از سر خشم فرو خفته یشان اغراق آمیز میخواهند عقده گشائی کنند تا کمی فرصت تعقل یابند و این دشمنان بشریت دائمن بیشتر و بیشتر گلویشان را می فشارند تا بغضشان بیشتر و بیشتر....