در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۸/۱۲/۱۲

باز تا که .....


 عبدالمالک ریگی دستگیر شد.

که را کشتی تا چنین کشته شدی زار ؟

از صمیم قلب به پرسنل "وظیفه شناس" وزارت اطلاعات تبریک میگویم.

و در رابطه با هموطنانم  از همه بیشتر 
به مردم سیستان و بلوچستان تبریک می گویم .
(گرچه ممکن است فعلن نپذیرند ).


ای کاش میشد آرزو کرد که:
 معجزه ای به دل قوه قضائیه ایران می انداخت
حذف مجازات اعدام را از همین جا شروع کند.

همان خبط بزرگی که امثال عبدالمالک را دست به اسلحه کرد .

باز تا که کشد آنکه ترا کشت !!!
------------------





پیام "کورباد نابودباد" حاوی تصاویر بسیار تکان دهنده ای است
 ادامه >>>
شرحی بر سوابق ریگی و چند نکته در این رابطه ( از خیرش گذشتم)!!!

 مطالب نارنجی از منابع دیگر است


خبرگزاری‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۳۸۸/۱۲/۰۴به نقل از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی خبر دادند که عبدالمالک ریگی، رهبر گروه جندالله که در سال‌های گذشته مسئولیت برخی از اقدامات تروریستی در شرق ایران را بر عهده گرفته بود، دستگیر شده است.



در آذرماه امسال نیز حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، اعلام کرده بود که عبدالمالک ریگی در مهرماه امسال در شهر کویته پاکستان دستگیر شده، اما با دخالت سرویس اطلاعاتی و عوامل امنیتی این کشور آزاد شده بود.

  نخستین تصاویر منتشر شده از عبدالمالک ریگی

ساعتی پس از دستگیری

گروه جندالله، که از مدتی پیش، خود را جنبش مقاموت مردمی ایران نام داده، از سال ۲۰۰۳ تاکنون، چندین عملیات تروریستی علیه نظامیان و غیرنظامیان جنوب شرقی ایران انجام داده است اما مدعی است که در صدد احقاق حقوق اقلیت سنی بلوچ در ایران است.

در تازه‌ترین این حوادث در اواخر مهرماه در يک عمليات انتحاری در منطقه «پيشين» شهرستان «سرباز»، بيش از ۴۰ نفر از جمله ۱۵ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشته شدند که در ميان آنها نام علی شوشتری، جانشين فرمانده نيروی زمينی سپاه، به چشم می‌خورد.

جندالله پیش از این نیز مسئولیت چند حادثه تروریستی و گروگانگیری در جنوب شرقی را بر عهده گرفته بود که از جمله این حوادث می‌توان به انفجار مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان در خرداد ماه امسال، گروگانگیری و قتل ۱۶ نفر از پرسنل نیروی انتظامی در سال ۸۷ و قتل برخی از سرنشینان خودروهای عبوری در منطقه تاسوکی در سال ۸۴ اشاره کرد.


فیلمی که از یکی از عملیاتهای وی توسط نیروهای خودش گرفته شده است.
عمق نگرش و قابل اعتنا بودن این افراد از فحوای کلامشان پیداست حال ببینید دولت آمریکا چه کسانی را برای رسیدن به اهدافش وسیله می کند.
از آن درد آورتر همراهی ابرانیان وطن فروش مهاجر با دول خارجی در بزرگ کردن این گروه است!!!






در همین رابطه "کورباد نابودباد"
پیام "کورباد نابودباد" حاوی تصاویر بسیار تکان دهنده ای است

۱ نظر:

Pari az US گفت...

از کامنتهای سایت دیگری جهت لختی تعمق

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم مهر ۱۳۸۸ برابر با هجدهم اکتبر ۲۰۰۹ ، 19:14:54 توسط Pari az US
با درود بي پايان به آزادگان ايران:ميهندوست اگر تا حال كشته در راه آزادي نداده اي- شايد نه در خيابان كه در اينترنت كشته شدگان را ديده اي پس درد خانواده داغدار را اندكي احساس كردن بد نيست. اگر سفري به سيستان ميداشتي ميدانستي كه چه دردآورست زندگي در آن ديار پس مرحمتي فرما تكاني از روي مبل خورده- روي زيلو خوابيده- با تكه ناني شكم خود و ... را سير كرده و تازه به دزدي كه به حق انساني تو تجاوز ميكند و شوهرت و فرزندت را ميكشد آفرين گو! شخصا با كشتار مخالفم وليييييييييييييي در برابر چشمانم عزيزانم را دار ميزنند من و ما اسلحه بدست ميگيريم. ميهندوست فرزندان بلوچ من در كپرهاي آن ديار حسرت ديدن كامپيوتر ما را دارند و حسرت خوابيدن روي تخت و... اينها حقوق اوليه بشريست واي به روزي كه بخواهند صدايمان و افكارمان را (از هر ملتي : بلوچ - ترك - كرد -... فارس )بگيرند پس زمان انفجار ميرسد و مرگ ضحاك و عياديش. جاودانه باد ايران از چابهار تا ارس - از ماهشهر تا درگز.

۱۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۰، ساعت