در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۸/۱۲/۲۳

مردم و توطئه قتل ندا

 سطح ب  
امروز بعد از فروکش کردن تب اولیه قتل ندا آغاسلطان میشود از نماهای مختلفی به این موضوع نگریست .



نمای دو :


از تمهید دولت برای تبرئه کردن خودش که با تهیه فیلم واقعن حیرت انگیز " اصلاحات با شلیک غربی " به تاسف بار ترین روش ممکن دست زد که بگذریم ساده لوحی و پزیرش مردم به نظر من بسیار عجیب بود.

گل مطلب این فیلم این بود :

ندا و استاد موسیقی اش و دکتری که بر حسب تصادف سر صحنه بود و تلاش نافرجامی برای کنترل خونریزی ندا انجام داد همه به اتفاق دو تصویر بردار مامورین سیا (به گفته آقای احمدی نژاد ) بوده اند و ندا را فریب دادند که ندا ابتدا نقش یک شخص مضروب و بعد مرده را بازی کند تا آنها فیلمش را بگیرند و بعد در ماشین حین انتقالش به بیمارستان برای اینکه گندش در نیاید او را با گلوله کشته اند.

وحشت من از جسارت عنوان اینچنین مطالبی از دهان مسئولین کشورم به کنار من فکر میکنم که بر سر ملتم چه آمده که چنین چیزی را میپذیرند.

میگوئید نه !
از نزدیکان خودم که بگذریم با دیدن این کامنتها هم شاید یک چیزهائی دستتان بیاید.

اینها را بخوانید تا اصل نگرانی ام را بگویم


توجه داشته باشید که این کامنت گذارها جوانان و نوجوانانی پاک دل که در جمهوری اسلامی بدنیا آمدند و جویای حقیقت میباشند هستند.
این کامنتها در سایتی بوده که ابتدا فیلم "اصلاحات با شلیک غربی" رو برای دانلود گذاشته و بعد نظر بازدید کنندگان خواسته.
گرچه تعداد کامنتها زیاده و خوندنشون حوصله میخواد ولی من هر کامنتی که بی محتوا بوده حذف کردم و معتقدم حرفهای بچه ها خوندنیه.




علی Says:



آذر ۲۲م, ۱۳۸۸ at ۹:۱۷ ب.ظ


سلام


من علی هستم


لطفآ مطالعه فرمایید و نظر خود را بگویید


بطری خون کدومه ؟


این دست خود نداست که خونی شده وقتی که دستشو رو روی سینه اش مزاره خوب خونی میشه! نکنه میخواستید که دستشم قرمز نشه


و در مورد عکسی که از بالای سر او گرفته شده باید بگویم که !


آن عکس در آن لحظه که در فیلم گفته شده است وتوسط آن فرد گرفته نشده بلکه قبل از آنکه پیشانی ندا خونی شود و توسط کسی که پشت دکتر قرار دارد گرفته شده و انسان های کثیفی که این فیلم دروغی را ساختند قصد پای مال کردن خون یک انسان شریف را داشتند که آن شیطانی صهیونیستی معرفی میکند در صورتی که خودشان شیطانند .


در مورد گلوله تفنگ و آنکه تیر از پشت به ندا شلیک شده


هیچ چیزی نمیتوانم بگویم !


فقط این را بگویم که ما در مورد دروغ ها ی این دولت زیاد شنیده ایم


مثلآ اینکه معموران بسیجی و پلیس به هیچ عنوان از صلاح گرم استفاده نکرده اند در صورتی ما خودمان دیدیم که چگونه با زاویه ی کمی نسبط به بالای سر مردم تیر اندازی میکنند که مردم از ترسشان بر روی زمین میشینند و سرشان را میدزدند


و مثلآ فیلم های تخریب اموال عمومی توسط بسیجی ها


مثلآ دروغ ها ی خود احمدی نژاد از پایین نیامدن از پله ها در مقابل خاتمی تا اینکه میگوید سالم ترین انتخابات در دولت ما برگزار شد )


محمد Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۲:۳۰ ق.ظ


بابا این که چیزی نیست مگه ندیدین اون انگلیسی رو که سوار ماشین ضد شورش شده بود اومد زد به موتور سوار واز روش رد شد .امان از دست این انگلیس ها


شهرام Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۷:۰۸ ق.ظ


امیدجان : اگه سبزهستی کلیپ های اینجوری را نذار چون ممکن خیلیها باشند که باورشون بشه که ندا را جمهوری اسلامی نکشته.


ali Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۸:۰۱ ق.ظ


خوب به نظرم ۸۰ درصد ( ۲۰ درصد هم اینکه معلوم نیست ندا بعدا چه جوری کشته شده) واقعیت داشت خیلی تابلو بود کارشون مخصوصا خون ریختن ندا روی صورت خودش و تفاوت های عکس ها و فیلم که معلومه با فتو درسشون کردن یه نکته هم بگم :


*) تناقص حرفای آرش حجازی با گزارش پزشکی قانونی که آرش حجازی میگفت گلوله از جلو شلیک شده ولی پزشک قانونی توی گزارشش گفته که گلوله از پشت و با زاویه شلیک شده


بیاید تعصبو کنار بگذاریم من به محسن رضایی رای دادم ولی نه تقلب گستره توی انتخابات رو میتونم باور کنم ( چقدر آخه میتو.نستن تقلب کنن نهایتا ۳ میلیون رای نتیجه رو که عوض نمیکرد ) من نمیگم طرفدار این دولت باشید که خودمم نیستم ولی باور کنید این bbc و رسانه های دیگه خارجیو مثلا یکی مثل رئیس صحیونیست ها اگه از سبز ها طرفداری میکنه به خاطر اینه که منافع خودشونو توی اختلاف ما ایرانیا میبینن پس لطفا کمی بیشتر فکر کنین ممنون


رسا Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۸:۲۲ ق.ظ


پس کیانوش آسا هم خودش خودشو کرده


تو کهریزک هم مردم خودشون خودشونو شکنجه کردن


توی کوی دانشگاه هم دانشجو ها خودشون خودشون رو زدن


رسا Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۸:۲۸ ق.ظ


آقا دیروز می گفت بجای فلسفه بافی در باره پاره شدن عکس امام بیایید مسئولیت این کار رو برعهده بگیرید


اما حالا خودشون با فلسفه بافی ساختن این فیلم های مزخرف دارن اصل جنایت هاشونو مخفی می کنن


اگه اینطوریه پس چرا سنگ قبر ندا رو خراب کردن


افرادی که با حیثیت جان و ناموس مردم بازی می کنن و بعد هم اینطوری فلسفه بافی می کنن تا از زیر بار مسئولیت این جنایت فرار کنند اما سزای کارهای کثیفشونو می بینن


تبریز Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۹:۰۰ ق.ظ


خدای من؟؟؟؟؟؟؟؟اگه با دقت نگاه کنین میبینین که قبل از دراز کشیدنه ندا خون رو زمین ریخته درست جلوی پاش


اما اینا میگن با یه بطری که تو دستشه که خونو میریزه رو صورتش در حالی که اگه به دستای ندا نگاه کنین بعد اینکه کاملا بیجان میشه دستش باز میشه وتو دستش هیچی نیست


ضمنا امیگه گلوله بعدا از پشت شلیک شده در حالیکه خون جلوی پاش ریخته و دستای مربی ودکتر هم خونیه


جالب اینجاست که خود صداسیما با مربیه موسیقیه ندا وراننده ای که اونو سوار کرده مصاحبه کردو یه چیز دیگه گفتن اگه قاتلن چرا اونموقع نگفتن ودستگیرشون نکردن!!!!


و در آخر بس کنین دیگه شما مارو چی حساب کردین؟؟شما نگران خودتون باشین که دارین خود عمروعاس میشین


sadaf Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۱۱ ب.ظ


امید جان مادرت کیفیت ۱۰۰ مگابایتی رو بزار باور کن دارم دیوینه میشم بفهمم حقیقت چیه ؟؟؟ با اینکه احساسم احتمال این هست قتل ندا همش سناریو بوده باشه منتظرم . روی این داداشتو پائین ننداز.


saeed drogba Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۴۰ ب.ظ


بابا شورشو در اوردین با این ندا اصلا مرد که مرد به درک


اکبر Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۴۹ ب.ظ


عزیز لطف کن اون کیفیت بالا رو قرار بده.


در مورد اون خونی هم که جلوی پاش ریخته هم یه سوال هست. آیا امکان داره که ندا در ناحیه سینه تیر خورده باشه و قبل از این که روی زمین بیفته، اون قدر خون روی زمین ریخته باشه؟!


البته در مورد این که خیلی از این بسیجیا (فقط اسمشون بسیجیه) واقعا بد رفتار میکنن و کاسه داغ تر از آش میشن، حرفی نیست و چه بسا تا جایی که به قصد کشت به مردم شلیک هم بکنن.


ولی خب باید این رو هم در نظر گرفت که کشورهای دیگه هم حاضرن برای حفظ و احیای منافع خودشون دست به هر کاری بزنن.


همین طور کشورهایی هم که از ما حمایت میکنن هم مطمئنا تا جایی از ما حمایت میکنن که براشون منافع داشته باشیم. وهمین طور ما تا جایی از بقیه کشورها (مثل فلسطین و لبنان و …) حمایت میکنیم که منافعمون تامین بشه! در کل هیچ کشوری در جهان دلش به حال هیچ کشور دیگه ای نسوخته!


پیدا کردن حقیقت چقدر سخته!


چقدر حرف زدم


نایس Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۱:۲۷ ب.ظ


راستی دوربین چرا لباس های ندا تمیز البته جلوی لباس او


یک نفر در کانت ها ادعا کرده بود خون روی زمین ریخته شد.


خوب من از شما می پرسم دوربین چه زمانی شروع به کار کرد؟


قبل از ریخته شدن خون یا بعد از ریخته شدن خون؟


اگر بعد از ریخته شدنه خونه که در تمامی فیلم ها می بینید این کار توسط دو نفر در کنار ندا هستن کار ندارد.؟


حقیقت تلخ است.


یا علی


اکبر Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۲:۴۸ ب.ظ


من الان که فیلم با کیفیت رو دیدم مطمئن شدم که جریان تیر خوردنش ساختگیه.


اگه دقت کنید در دقیقه ۱۰:۵۶ در فیلم ۱۰۰ مگابایتی (حدود ۱۰:۴۰ در فیلم ۱۸ مگابایتی) که دوربین داره به صحنه نزدیک میشه، دکتره برمیگرده و دوربین رو نگاه میکنه که مطمئن بشه داره فیلم میگیره!


فرشاد Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۵:۰۰ ب.ظ


لازم دیدم تو این بحث وارد شم و از امید عزیز تقاضا دارم چون من بدون توهین به هیچ گروه و جناحی بعنوان یک کارشناس امور میکس و مونتاژ نظر میدم نظز من چاپ بشه.اول از همه اینکه برای کسانیکه آدم می کشند یک نفر کم و زیاد فرق نداره.اگر فقط یک کشته به نام ندا بوده می شد باور کرد که فیلم ساختگی بوده اما امار اینهمه کشته رو چطور میشه توجیح کرد؟دوم:اگر با دید یک مونتاژ کار به فیلم نگاه کنید فقط دست ندا رو می بینید که برای تنفس راحت تر باز شده اما این شیشه خون ازون حرفهای خنده داری بود که فقط از ذهنیتهای طرفدار دولت بیرون میاد وگرنه هیچ انسان عادلی چیزی به اسم شیشه خون نمیبینه.سوم:بر فرض که ندا یک بازیگر بود آیا برای شما خندا دار نیست که تو این دوره میکس و مونتاژ از شیشه خون!!!استفاده بشه؟اگه کار سازمانهای جاسوسی بود خیلی بهتر اجرا می شد.امروزه حتی در فیلمهای درجه ۳ هنگ کنگی هم ماده ای شبیه به خون رو دردهان نگه می دارند و بعد از دهان بیرون می دهند.شیشه خون بدلیل امکان دیده شدن هیچگاه استفاده نشده چهارم:بر فرض که قبول کنیم ندا بازیگر بوده آیا نمرده؟اگر مرده آیا از قتل خودش بعد از فیلبرداری با خبر بوده که خوب طبیعتآ نه اما مشکل اینجاست که اگر ندا رو تو آمبولانس کشتند باید گلوله از فاصله نزدیک و دقیقآ به محلی که فیلمشو بازی کردند شلیک میشده اما کالبد شکافی و پزشکی قانونی شلیک تیر از نزدیک رو رد می کنند و امکان این هم عقلانی نیست که ندا رو سوار آمبولانس به بیرون ببرند بعد بگن پیاده شو بعد با گلوله ارگانی از فاصله دور به همان قسمتی شلیک کنند که در فیلم بازیش کردند.با هیچ عقل سلیمی جور در نمیاد اگر یک کم اینطرفتر می خورد تا حالا ۶۰۰بار بازبینی فیلم توسط اطلاعات همه چیز رو لو می داد.پنجم:”آیا بر فرض اینکه آرش حجازی و ندا مامور بودند مردم عادی و معلم موسیقی ندا هم مامور بودند و متوجه شیشه خون نشدند؟آیا همه همزمان مامور شده بودند؟از لحظه مرک ندا چندین روایت مطرح شده.قتل توسط منافقین،انجمن پادشاهی،عوامل نقوذی و آرش حجازیو اعتراض به سفارت انگلیس که قاتل ندا رو پس بدین و الان هم جریان مسخره شیشه خون.آیا وقت اون نرسیده که جریانات رو با عقل و خرد بسنجیم؟ و دست از شنا کردن در این باطلاق نجاست و دروغ برداریم؟ششم:بعنوان آخرین مطلب آیا اگر این صحنه توسط تیم حرفه ای که دوستان می گویند بازی می شد آیا نیازی به این بود که آرش حجازی برگرده تا ببینه مامور دیگر داره فیلم برداری می کنه یا نه؟طبیعیه آدم از سمتی که تیر شلیک شده ترس داره و به پشت سرش نگاه می کنه.اگه کیفیت فیلم خوبه با یک گوشی عمولی n95 فیلمهای با کیفیت تر از این هم میشه گرفت.هفتم:فاتل اصلی ندا و کارت بسیجش و فیلمهایی از او موجوده.دوستان بجای ساخت فیلمهایی به این مسخرگی قاتلین دیگر رو به سطای عمیشون برسونند؟اگه اعتفاد دارید که اینها فیلم بوده بقیه هم فیلم بوده؟تیر اندازی از پایگاه بسیج و بالای مسجد هم ساختگی بوده؟اگه قاتلین دیگران رو افشا می کردید و مجازات یکجوری به خودمون می قبولاندیم که این یکی فیلم بوده اما بازم هم بعنوان یا کارشناس میگم هیچ چیز غیر عادی در فیلم نبود


من Says:


آذر ۲۳م, ۱۳۸۸ at ۷:۵۲ ب.ظ


آقا.. خیلی ضاین اینا…. فکر کردن مردم احمق… کاش میفهمیدن که اگه فرض میکنین مردم احمقن.. حقشونو از انتخابات پس نمیگرفتن..اگه همه اینا ساختگیه.. اول اینکه.. دکتر حجازی داره سینش رو نگه میداره خون نیاد بیرون.. ولی دستاش خونی میشه.. اینم با بطریه؟ بعد اینکه اگه ساختگی بود.. چرا منزل پدریشو عوض کردن.. چرا نذاشتن مراسم ترحیم بگیرن.. چرا سنگ قبر براش نساختن..؟ پس ندا چجوری مرده.. پس اونی که تو قبره کیه..؟ بابا بس کنین.. خر خودتونین.. الانم که زدن او بیچاره ای که سهام مخابراتو خرید رو کشتن.. گفتن گازه بخاری باعث مرگش شده.. خر خودتونین.. کسی که میلیاد ها پوله سهام و داره که میخره.. میاد خونشو با بخاری گازی گرم کنه؟ آقایون نفهم خر خودتونین






پژمان Says:


آذر ۲۴م, ۱۳۸۸ at ۵:۰۲ ق.ظ


بد نیست ملت ایران کمی تفکر کنند دشمن تراشی یک حربه سیاسی است برخی از دولتهای ضعیف یک دشمن برای خودشون انتخاب می کنند تا همه کاسه کوزه ها را تو سر اون بشکنند و مردم را احساساتی کنند لطفاً آگاه باشید و تفکر کنید مگر می شود همه دنیا با ما دشمن باشد مدرکش کجاست ، حتماً اون هم تو وزارت کشور موجوده !! آقایان و خانمها ایران دشمنی غیر از حکومتش ندارد چون مدارک زیادی هست که حکومت داره بیت المال را غارت می کنه و تبدیل به باج می کنه و تو کشورهای دیگه خرج می کنه.


مهدی Says:


آذر ۲۴م, ۱۳۸۸ at ۸:۱۰ ق.ظ


سلام


من فکر میکنم این فیلم صدها بار توسط نهاد های مختلف امنیتی و حکومتی بازبینی شده و اگر صحنه سازی واقعیت داشت حتما ۱۰ بار از تلویزیون پخش شده بود تا مچ متقلبین باز بشه


فرشاد Says:


آذر ۲۴م, ۱۳۸۸ at ۷:۴۵ ب.ظ


نایس عزیزم در این فیلم گفته میشه خون توسط خود ندا روس صورتش پاشیده میشه.حالا شیشه نه قوطی پپسی!!!مشکل اینجاست که اینکار حتی در سینمای در پیتی هنگ کنگ و هند هم انجام نمیشه.با اینکه حتی بعدش می تونن با مونتاژ اون شئی رو حدف کنن.اگه قرار بود همچین تقلب آشکاری بشه خوب مقداری از همون ماده خون مانند رو تو دهانش نگه میداشت و آروم آروم خالی می کرد.من با اطمینان میگم هیچ چیز عجیب و ساختگی در فیلم نیست.گویا شما ناراحت شدی من به خوذم گفتم کارشناس.ببخشید.من اعتراف می کنم کار مونتاژ نکردم تا حالاواز شبکه ۱هم می تونین اعترافاتم رو پخش کنین.اینهمه دلیل و مدذک در رد این فیلم نوشتم شما گیر دادی که شیشه نگفته میگه شئی؟فرقی نمی کنه.امکان استفاده از شیشه بطری دبه لیوان یا هر شیئ دیگری در فیلمهایی از این دست حتی توسط ماهرترین تردستان هم وجود نداره.بجای گیر دادن الکی به ندا قاتلین دیگران رو افشا کنید.اونها که دیگه الکی نیستند اگه اعتفاد دارید این فیلم الکیه


فرشاد Says:


آذر ۲۴م, ۱۳۸۸ at ۸:۰۱ ب.ظ


نایس عزیز یکبار دیگر مطلب من رو بخون و بجاش شیشه بزار شیئ.هیچ فرقی نمی کنه.امکان استفاده از خیچ شیئ امکان پذیر نیست.اصلا شما مامور انگلیس.آیا میای به کسی که نفش مفتول بازی میکنه بگی خب در فلان تایم این شیئ رو درار خون رو بپاش رو صورتت؟اگه یک درصد هم امکان دیده شدن بدی اینکارو نمی کنی.ضمنآ اگه همچین روش مبتدیانه ای هم در نظر بگیری حداقل با فیلمبردار جوری هماهنگ میکنی که این صحنه دیده نشه.ضمن اینکه چیزی که نیست رو بگیم دیده میشه ازون عجایبه.ازون مهمتر بقیه دلایل که آوردم رو چی میگی؟


مهران Says:


آذر ۲۵م, ۱۳۸۸ at ۱:۲۹ ب.ظ


پاسخ سعید : اولاً که خون از بیرون که وارد حلقش نشده . بلکه گلوله باعث پاره شدن مری شده بوده . ثانیاً قوی ترین آدم هام در صورتی که شرایط خیلی وخیمی هم نداشته باشن ، تو اون شرایط از ترس سکته می کنن و میمرن .


فرشاد Says:


آذر ۲۵م, ۱۳۸۸ at ۶:۴۸ ب.ظ


خدا رو شکر این دوستان هر چه بیشتر دهان باز می کنند بدتر خودشون رو ضایع می کنند.من از این دوستان می پرسم مگه نمی گید این خون ها مصنوعی و توسط خود ندا روی صورتش پاشیده شده.بسیار خوب سوال من اینه که اگه اینطوریه که شما می گید آیا انسانی که زنده هست و داره فیلم بازی می کنه دماغش از خون مصنوعی بقول شما پر شده و دهانشم پر شده چطور تنفس می کنه و زنده می مونه؟تازه یک نفر هم داره شکمش رو فشار میده تا تنفس بکنه.فقط انسانی که مرده میتونه همچین کاری کنه.اینکه چرا سلفه نمی کنه رو اتفاقآ ما باید از شما بپرسیم که اگر ندا زنده بود با دماغ و دهن پر خون چطوز تنفس هم می کرد؟طبیعیه ندا در همون لحظه اصابت گلوله کاملآ جریان حیات رو از دست داد وسپس با فشاری که برای تنفس به او آوردند خون از دماغ و دهنش جاری شد چشمهایش در کاسه چرخید و دیگر نفس نمی کشید که بخواد سلفه کنه.پس بهتره اینفدر برای حقظ ظاهر پلید و لا پوشونی فسفر نسوزونید چون اینفدر آدم باهوش هست که مچ بگیره.و مکروا و مکروالله والله خیر الماکرین


فرشاد Says:


آذر ۲۶م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۰۷ ب.ظ


خلیل جان کاش لا افل یکبار مطالبی که من گفتم رو می خوندی و رد می کردی بعد میگفتی زنده بوده بعد کشته شده.دلیلت برای این حرف چیه؟البته برای من که مشخصه شما تو ذهنتم نمی گنجه که ممکنه عوامل حکومت آدم بکشند و چون عاشق حکومتی به جای شجاعت و قبول واقعیت حاضری آسمون به ریسمون بباقی و واقعیت رو نبینی تا نظام فکری اعتقادیت بهم نریزه


خلیل Says:


آذر ۲۸م, ۱۳۸۸ at ۸:۱۷ ق.ظ


من بارها این کلیپ و اون کلیپی که اولین بار منتشر شد رو دیدم در اون لحظه که آرش حجازی به دوربین نگاه میکنه می خواد که بطری حاوی خون رو از جیبش در بیاره که منتظر می مونه تا دوربین از پشت استاد موسیقی عبور کنه بهد دست تو جیبش می کنه و بطری رو به ندا می ده


اگه باور ندارین خودتون کلیپ رو ببینین که چطور یک دستش رو سینه نداست و دست دیگش در آخرین لحظه عبور دوربین به سمت جیب شلوارش میره و به سرعت اونو به ندا می ده و ندا هم با نگاه به دوربین موقعیت رو اشتباه می سنجه و به خیال خودش که دست کاسپین ماکان جلوی دوربین رو گرفته اقدام به ریختن خون به صورت خودش می کنه و بعد دستش رو مخفی می کنه


مگه آدم کور باشه یا احمق که این صحنه رو تشخیص نده


با تشکر از امید ۲۰ که ذهن ما رو روشن کرد تا گول عمر و عاص های زمان رو نخوریم


فرشاد Says:


آذر ۲۸م, ۱۳۸۸ at ۱:۰۷ ب.ظ


تا حالا که ندا شیشه خون در میاورد.بعد جدیدآ آرش حجازی در میاره میده به ندا!!!لا اقل اول با هم هماهنگ کنید سناریوتون رو.ندا رو همونی کشت که بقیه رو کشت.یکی دوتا هم نیستند.شما که اعتقاد دارید این الکیه راجع به بقیه چی میگین؟کمیته حقیقت یاب مجلس چی شد؟همه سران اصلاحات ۳سوت محاکمه شدند اما کسانیکه به خوابگاه دانشجویان حمله کردند چی شدند؟ایا یک نفر معرفی شد یا محاکمه شد؟این همه قتل فاتل نداشت>؟همه رو آرش حجازی کشته نه؟شما که میگید این فیلم رو دیدید آگاه شدید میشه جواب من رو بدید؟


؟؟؟؟؟ Says:


آذر ۲۹م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۳۳ ق.ظ


آخه متخصص مونتاژ ریدی !!!!!!!!!!!!!!!!!ا÷ژشک قانونی میگه از نزدیک و از پشت!!!!!!اول کامل گوش کن بعد


فرشاد Says:


آذر ۲۹م, ۱۳۸۸ at ۷:۲۸ ب.ظ


خب از اینکه ادبیات ناب انقلابی و خانوادگی تون رو نشون دادید ممنونم.بیشتر از این هم توقع نمی ره.کسی که رو تظاهرات آرام مردم اسلحه بکشه انتظار بیشتری ازش نمی ره.شما تا یکی مخالف شما نظر میده سعی می کنید با لجن پراکنی جریان رو ماستمالی کنین.اگه امکانش بود کاملآ خودم رو معرفی می کردم تا بفهمی واقعآ کارم مونتاژ هست یا نه.از این امور شخصی رد می شم چون با ادبیات جذاب شما کاملا آشنا هستم و خوشحالم که حسابی شما رو عصبانی کردم.کامنتهایی که با نامهای مختلف دختر و پسر هم گذاشتی رو خوب خوندم.اولآ وقتی من صحبت از پزشک فانونی می کنم صحبت از پزشک بی طرف می کنم وگرنه کاملآ معلومه پزشکی سپاه و دولتی باید م فرضیه های شما رو بسط بدن.ضمنآ صحبت تیر از نزدیک هم کاملآ جدیده و دستپاچگی روزهای اول و اضهارات ضد و نقیض روزهای اول اربابان شما هم موجوده.روزهای اول هیچ صحبتی از تیر از نزدیک نبود و هر گروهی سعی می کرد دستهای خونینشو پنهان کنه.طبیعتآ اگر پزشک آزاده ای مثل پزشک کهریزک هم پیدا می شد که برادران شما سریعآ خودکشی می کردنش.خیچگاه اجازه بررسی هیچکدام از جنازهای کشته شدگان و کالبد شکافی به سازمانهای حقوق بشری و بی طرف داده نشد اما تمام کسانیکه شاهد قتل بودند جز آرش حجازی حاضز و شاهدند.اگر همه جریان ندا فیلم بود و تیر بعدآ شلیک شد چرا معلم موسیقی ندا داره راست راست می گرده و چندین بار تو صدا و سیما باهاش مصاحبه شد و حرفی از این جریانات نبود؟سوالی که من کردم و شما جوابی براش نداری مغلطه جز به کله که شما میکنی.فرضآ این جریان شما کلآ درست.بقیه کشته ها چی؟شما دنبال حقیقتی یا سود گروهی؟اگه دنبال حقیقت بودی به جای تلاش برای مخدوش کردن جریان ندا و بسط جز به کل(که یعنی همه این جریانات الکیه.همه کشته ها فیلمه و ما آدم کش نیستیم)ذره ای شرف داشتی و دلیل کشته شدن دیگران و نام فاتلین رو مشخص می کردین.تمام نامهای سازمانها هم محدوده و اینکار هم شدنیه.چطور سازمان قضایی همه اصلاح طلبان رو سه سوت محاکمه کرد اما اینهمه تصویر تخلف از قانون دوستان شما موجوده اما هیچ خبری نیست.هیچ نامی نیست؟شما اگه دنبال حقیقتی من تعجب می کنم که حقیقت روبروی شماست اما نور حقیقت چشمان شما رو بدجوری آزار میده و نمی بینی.با تشکر متخصص مونتاژ و میکس که بقول شما ریده.اصولا کسی که اینکار رو نکنه میشه بشکه متحرک …..


جاوید Says:


دی ۱م, ۱۳۸۸ at ۷:۱۳ ب.ظ


دو سوال از مدیر وبلاگ دارم :


۱ – این فیلم رو شما از کجا بدست آوردی ؟


۲ – کی بدستت رسیده ؟ قتل ندا همان شب در رسانه های خارجی انعکاسی زیاد داشت . بنابراین فاصله زیاد میتواند دلیل بر ساختگی بودن آن داشته باشد .


نظرات من :


پزشک ندا در این خصوص صحبت کرده و تایید کرده که ندا تیر به قلبش خورده .


از روزی که ندا به قتل رسیده تا کنون ۱۰ روایت مختلف حکومت برای آن نقل کرده و حالا نوبت این فیلم .


آیا خانواده ندا و مراسم خاکسپاری هم با بطری و اینگونه چیزها قابل توجیه است .


آیا نامزد ندا هم دروغ است .


kave Says:


دی ۶م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۱۲ ق.ظ


اول – دست ندا خالیه و اون دست استاد موسیقیشه که خونیه و در کنار صورت ندا است.


دوم – ندا دیگر رمقی برای سرفه نداشته


سوم – به قول دوستمان اگر ای خون را خودش ریخته بود باید باعث سرفه می شد و تنگی نفس اما وقتی تنفسی وجود نداره سرفه ای هم نیست .


چهارم – داستانی که بسیجی ها روی این فیلم تعریف میکنن اینقدر جفنگه که ۱۰۰ جاش رو میشه نقد کرد اما به قول گفتنی هرچه دروغ شاخدارتر باور کردنش آسانتر!


پنجم – بسیجی ها : برید این قصه ها رو واسه کسایی بگید که رفتارتون رو توی این سی سال ندیده باشه !


ششم – انکه چرا دکتر فرار میکنه : همه عدالت شما بسیجی ها رو در مورد فیلم تجاوز معاونت فرهنگی دانشگاه زنجان به یاد دارن ! لابد آقای معاون هم فیلم بازی میکرده !


بدشم به جای تشویق بچه های فیلم بردار چطور فرستادینشون زندان !


هفتم : حتی به فرض محال اگر ندا همچین کاری هم کرده بوده – اتفاقا ارزشش بالا تر هم میره !! کسی که جان خودش رو فدا کنه تا حتی تصویری از خشونت های بی تصویر شما ها رو نشان بده – آنقدر زجر دیده از دست شما ها که حاضر شده همچین کاری بکنه ! و شما باعث مرگ اون هستید وگرنه چرا همچین دختری باید در مملکت خودش دست به این کار بزنه ؟ ( اببته ندا واقعا به دست شما ها هم کشته شده )


هشتم – عکس های فریم به فریم هم به خوبی خون اولیه رو نشون میده …


و ….


حمید Says:


دی ۶م, ۱۳۸۸ at ۹:۴۰ ب.ظ


بچه ها بیاین یه کم منطقی باشیم.من خودم مخالف نظام ام ولی خداییش بعد از دیدن این فیام حداقل نظرم راجع به قتل ندا عوض شد.فکر کردین چرا آرش خان یه روز قبل این ماجرا اومد ایران و ۲ دوز بعدشم رفت انگلیس؟!


اشکان می گه Says:


دی ۸م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۱۰ ق.ظ


همه چیز مشکوکه


چرا آرش حجازی به جایی که به ندا برسه داره به دوربین نگاه میکنه ته به اون عتامت بده تا به سمت اونها حرکت کنه


چرا قبلا همون دوربین ازش فیلم گرفته با کیفیت پایین اما دوربینی که عکس گرفته کیفیتش بالا بوده


چرا یک متر جلوتر خون روزمین ریخته اما هیچ خونی رو لباسش نیست مگر از قفسه ی سینش


خون نیمده


چرا با صدای شلیکه گلوله توجه کسی جلب نمیشه بیان دورش مگر میشه مردم صدایی


بشنون اما عکسل عملی حتی برای دورشدن هم نکنن


چون همش سیا بازی هست تمامی تیم عملیات دورش جم میشن برای گرفتن فیلم که نصفه است


چرا کسی که شلیک کردرو کسی ندیده هیچ کس ندیده چون کسی نبوده


خود اون دو نفر یه صدایی از اسله در میارن ندا هم میوفته تو بقلشون ندا هم تو دوربینم نگاه میکنه


حالا کجا مورده کی مرده فقط می دونم انجا زنده بوده و نمرده بوده تمامه فیلم برداری از قبل برنامه ریزی شده بوده و خودشم میدونسته


چرا کسی دیگه فیلم نگرفته


چرا فیلمی که CNN پخش کرد از بالا کوتاه شده بود و از پایین کشیده شده بود و دستکاری شوده بود


سبزعلی Says:


دی ۸م, ۱۳۸۸ at ۴:۵۳ ب.ظ


سلام – کسی که بینیش با خون بسته شده و همچنین دهانش ، چگونه نفس بکشد و مهم تر آنکه چطور وقتی خ.ن داخل یک چشمش رخیخته پلک نمیزند و هر دو چشم باز است.


ضمنا حکومت به اندازه کافی از ملت بزرگوار و صبور ایران کشته ، حالا فرضا ندا را کس دیگری کشته ، اصل قضیه فراموش نشود.


اصل موضوع را فراموش نکنید.


راه سبز Says:


دی ۹م, ۱۳۸۸ at ۵:۳۱ ب.ظ


سلام – مراقب سناریو های وزارت اطلاعات باشید. عکس پاره میکنند و نسبت میدهند به قشر عظیمی از ملت – در روز عاشورا صحنه سازی میکنند ، ملت سبز هوشیار باشید. جریان بز گر نشه ، میفته تو جمع و بقیه میفتن دنبالش ، اون بزه یا بزها از اطلاعاتی ها هستند، اگر هوشیار نباشید همگی تو چاهیم …. اصل عدم خشونت، اصل عدم خشونت، اصل عدم خشونت (مرحوم گاندی)


به کسی توهین نکنید مواظب اون بزه باشید، حواستون باشه صدا سیما دست اوناست (سهم ما هیچ) بخواهند کافر را مسلمان ، دروغ و ریا را عین صداقت و اخلاق انسانی و اسلامی ، … و یا برعکس نشان میدهند.


شعارهای ساختار شکن ندهید که ( مواظب بزه باشید) که فردا پیرهن عثمان بشه ، هر روز صدا و سیما استفاده تبلیغاتی کنه و قشر ناآگاه رو به سمت خودشون بکشونند، بابا هوشیار باشید.


نقطه ضعف اصلی شون همون ، تقلب در انتخابات هست( که باید این شک انبوه مردم رو رفع کنند و اگر بخواهند این کار را بکنند قضیه لو میره ، پس این کار را نمیکنند، برگ برنده ، دوم عزیزانی هستند که توسط آنها کشته شده و اضافه کنید شکنجه های جنسی و تجاوز جنسی، همین ها برای عدم سلامت و مشروعیت یک حکومت کافی است)


، به نظر من شعارها در حول و حوش میر حسین و انتخابات باشه، و نیز قانون گریزی دولت کافی است. مواظب اون بزه باشید ، شعارهایی ندهید که تلویزیون بل بگیره.


تحریک نشید ،مواظب اون بزه باشید .


در پناه حق – اللهم عجل لولیک الفرج


دانیال Says:


دی ۱۰م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۱۰ ق.ظ


مثلا مسمان هستیم .خون ملت رو به این آسونی پایمال نکنید.و با خیالبافی برای خودتون حریم امن نسازید.خون مظلوم دامن تون رو میگیره.


ح.ا Says:


دی ۱۰م, ۱۳۸۸ at ۵:۵۴ ب.ظ


با احترام به نظر همه…


این بازی رو جمع کنید…ندا رفت…که چی حالا اینا همش ساختگیه…مگه میشه با اون سرعت رنگو بدن دستش برای یه ادیتور ساختن این چیزا کاری نداره


محمد Says:


دی ۱۱م, ۱۳۸۸ at ۲:۱۳ ق.ظ


بابا این فیلم که تابلوه. به قول دوستان وقتی بالا سر ندا هست به جای اینکه به ندا برسه به دوربین نگا میکنه تا فرصت پیش بیاد اون شی رو جابه جا کنه.اصلا اون یارو دکتره ۲ روز بعد تو bbc چه غلطی میکرده؟زود در رفته که ماجرا رو یه جور دیگه واسه ملت توضیح بدن.خاک بر سر اونایی که بگن کار منافقا نبوده.اصلا به سبز و این حرفا هم کاری ندارما.ولی خداوکیلی بدجوری ضایع شدن.یکی نیست بگه اصلا اون فیلمبردار چطور اونقد آماده سر صحنه بود؟ چرا دنبال اونا راه افتاده بود؟ فقط می خوان ابله هایی مثل استاد میکس رو به جون ایران بندازن


جون مادرتون گول این حرفا رو نخورید. اونقد که آمریکا و انگلیس بودجه صرف بجون هم انداختن ما ایرانیا کردن اگه واسه مردمشون خرج میکردن الان یه بیکار تو کشورشون نبود


علی Says:


دی ۱۲م, ۱۳۸۸ at ۱۱:۵۴ ق.ظ


یارو دختره زمین نخورده دو کیلو خون ریخته دورش تازه اونم با یک کلت کالیبر پائین که برد مفیدش ۱۰۰متره از ۴۰۰متری خورده بهش و زخمیش کرده اون یکی هم این زمین نخورده دستش رو کرده تو سینه دختره


بهنام Says:


دی ۱۴م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۰۱ ق.ظ


دلم برای این دختره سوخت . چقدر زود خر شد و وجونش رو داد دست این مادر به فلان ها


۱۹


فرهاد Says:


دی ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۹:۳۵ ق.ظ


اگه اینجوری اینا حرفه ای بودند که تا حالا ۱۰۰ قتل انجام داده بودند. من اون استاد موسقی رو نمی شناسم ولی دکتر حجازی رو می شناسم که یکی از مترجم های معتبر کشور و انسان متشخصی است . یعنی شما فکر می کنین اگه اینا منافق بودند تو این همه سال وزارت اطلاعات نمی فهمید!!!!!!!!


رضا Says:


دی ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۹:۳۹ ق.ظ


سلام دوستان


یک سوال دارم از هر ایرانی مسلمان یانه از هر ایرانی وطن دوست؟


آیا آمریکا وانگیس واسرائیل و……. رادیوزمانه . رادیو فردا . وا . بی بی سی و…. دلسوز اسلام یا ایران شدن تمام کارشون تفرقه (سلاح استعمار ) بین ایرانیان شده هنوز این خانوم نقش بر زمین نشده تصویرش ازسی ان ان پخش می شود


آخر انگلیس که از اوایل قاجار در این کشور بوده ودر زمان پهلوی پای آمریکا واسرائیل به این کشور باز شد چه تاجی بر سر ما زدن جوز نکبت و بدبختی وفقر قسمت ما شد


خودتان قضاوت کنید


سبزینه Says:


دی ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۲:۴۴ ب.ظ


سلام – در مورد مرگ ندا – فرض کنید که من کشتم آیا فرقی تو اصل موضوع میکنه ، حالا اوضاع شلوغ شده ، عده ا ی هم ممکنه سو استفاده کرده باشند ، خارجی یا داخلی، از موضوع پرت نشید، حکومت به اندازه کافی از ملت صبور ایران کشته ، حالا یکی کم ، به بیراه نرید.


پرت نشید ، اینجا خون نیست یا هست ، پرت نشید، بف اندازه کافی کشتن و تجا… و .. کردن.


نقطه ضعف اصلی شون همون ، تقلب در انتخابات هست( که باید این شک انبوه مردم رو رفع کنند و اگر بخواهند این کار را بکنند قضیه لو میره ، پس این کار را نمیکنند، برگ برنده ، دوم اینکه عزیزانی هستند که توسط آنها کشته شده و اضافه کنید شکنجه های جنسی و تجاوز جنسی، همین ها برای عدم سلامت و مشروعیت یک حکومت کافی است)


، به نظر من شعارها در حول و حوش میر حسین و انتخابات باشه، و نیز حول و حوش قانون گریزی دولت کافی است. مواظب اون بزه باشید که جمع رو به سمتی که خودش میخواد میکشونه، شعارهایی ندهید که تلویزیون بل بگیره.


تحریک نشید ،مواظب اون بزه باشید .


در پناه حق – اللهم عجل لولیک الفرج


شایان Says:


دی ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۵:۲۹ ب.ظ


خود فیلم گویاست !


این حجم خون از بدن فیل هم بیرون بریزه سریعا افقی میشه ..حالا ایشون خیلی قوی هستن انگار


قبل نمایش فیلم چند تا ب کمپلکس تزریق شده


دانشجو Says:


دی ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۵:۵۷ ب.ظ


همه قبول دارن که کسایی که توی کهریزک کشته شدن نباید خونشون پایمال بشه…


اما روی اونا مثل ندا مانور ندادن


چرا؟چون اون اول تونستن این انگ رو به نظام بزنن و مردم هم همیشه حرفی که اول میشنون رو باور میکنن..اما در مورد کشته شدن اون ۳ تا چون پدر یکیشون دکتر روحالمین بود و خیلی هم صحبت کرد نتونستن خیلی مانور بدن


ناشناس Says:


دی ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۶:۲۵ ب.ظ


آخه چرا باید اول فیلم بازی کنن بعد برن طرف رو بکشن. از همون اول می کشتنش!


ماهتو Says:


دی ۱۵م, ۱۳۸۸ at ۸:۴۹ ب.ظ


این سناریوی کثیف می تونه فقط ساخته یه ذهن بیمار باشه. همون ذهن بیماری که مردم بی دفاع رو تو خیابونا به گلوله می بنده و به زندانیا تجاوز می کنه. همین وبس


ناشناس Says:


دی ۱۶م, ۱۳۸۸ at ۹:۲۲ ق.ظ


از صحنه قتل ندا دو تا فیلم موجود است .لطفاً فیلم دوم را ببینید که چه طور درحالی که صورت ندا مایل است خون از داخل بینی اش به سمت بالا( خلاف جاذبه زمبن) بیرون می ریزد .بعد قضاوت کنید که چه کسی دروغگو است!درضمن در فیلم دوم همان عکس معروف ندا وجود است که هیچ فتوشاپی در کار نیست.بهتره اول در مورد هرکاری تحقیق کنید نظر هر دو گروه رابشنوید و بعد نظر بدهید!


سیامک Says:


دی ۱۶م, ۱۳۸۸ at ۷:۱۷ ب.ظ


حالا مثلا که چی؟ جالبه که گوینده ماجراهایی که توی آمبولانس اتفاق میفته رو هم با آب و تاب تعریف میکنه، انگار خودش اونجا بوده


عزیزان من تاریخ مسیر خودش رو پیدا میکنه و ظلم هیچ وقت پا بر جا نمیمونه


خانم فاطمه بداقی معاون حقوقی احمدی نژاد که در دانشگاه مطهری درس میده (دانشگاهی که خواهر من توش مشغول تحصیله) بعد از اینکه بهش میگن همچین مستندی در اومده، گفته مشکل ما اینه که درباره ی قتل ندا شاهد عینی داریم و دو نفری هم که سعی کردن قاتل رو بگیرن، یکیشون گلوله به کتفش خورده و اون یکی گلوله به رونش خورده و گفته همه ی چیزهایی که توی مستند گفته میشه چیزی جز دروغ نیست (ایشون تقریبا منتقد دولته ولی خوب به عنوان معاون حقوقی احمدی نژاد انتخاب شده)


خودتون رو وارد جزییات نکنید و دنبال اهداف بلند خودتون باشید


مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر دروغ گو


او Says:


دی ۱۶م, ۱۳۸۸ at ۹:۵۸ ب.ظ


زدین کشتیدش… حالا یادتون اومده یه فیلم هم بسازید..فیلمتون کمدی بود..دسته جمعی دیدیم خندیدیم به اینهمه حماقت… گیریم این یکی ساختگی بود…بقیه قتلها چی؟؟؟


سبزعلی Says:


دی ۱۶م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۳۳ ب.ظ


سلام – ملت بزرگ ایران ، در جواب چند تن از هموطنان


– برای ظهور ولی عصر دعا میکنیم ، چون از ریا و فریب بیزاریم.، دیگه


حضرت مهدی (عج) فرمودند : زمان ظهور و فرج ما با خداست و تعیین کنندگان وقت ظهور، دروغگویانند. بحارالانوار، ج ۵۳ ، ص ۱۸۱


– من برای نود نزدیک ساعت یک شب اس ام اس فرستادم ،نزدیک ظهر پیام تحویل به دستم رسید، حتما دوستان زیادی تو صف ارسال بودن و ترافیک به خاطر همین موضوع بالا بود.آمار دقیقتر اگه .. بعدا معلوم میشه.


– هر انسان پاک و صادق ، که حکومتی و درباری نباشه و واقعا الهی باشه و گفتار و کردارش نشان دهنده این صفات باشه ، مورد احترام است ، چه لباس روحانی داشته باشه ، چه نداشته باشه، ولی چون قشر عظیمی از این ها ، از لباس خود استفاده (بخوانید سو استفاده) میکنند، مورد اعتماد نیستند و بیشتر ، کف کفش می بینی ، حکومتی(بخوانید درباری) پستی، شغلی ، هستند، دغدغه دین ، دغدغه اصلی نیست، کف کفش همونی که عرض کردم. ( رطب خورده نمیتواند منع رطب کند)، واقعا قشر عظیمی از ملت مقصرند یا عملکرد روحانیون !!


شما در هر زمینه ای که دقت کنید ، از دین ، اقتصاد، عمران ، الکترونیک، هوا و فضا ، پزشکی و … بصورت تخصصی نظر میده، شما شاید ندیده باشید یا حس نکنید ، اساتید دانشگاهی در همان زمینه ها وقتی میشنوند این صحبت ها را چه حسی میشن. (البته من چند تا دیدم) (البته توصیه های در محدوده دین کافی و مورد احترام ولی تخصصی بدون حضور اساتید فن ، البته نه اساتیدی که در یک میزه گرد بهم نان قرض میدهن ، که میشود یک طرفه به دادگاه رفتن ، که این روزها مد است) مردم دین زده نیستند ، به واقع حاکمانی که دین را خود تعریف و تفسیر میکنن و نفسیر عقل جمعی عقلا دین را قبول نمیکنند ، و چهره بسته و خشنی از دین ارائه میدهند ، باعث شده قشر عظیمی از ملت ، این حکومت دینی را طرد کنند(مخصوصا با سو مدیریتی که در انتخابات کردند و عملکرد ریاکارانه و ضعیف دولت در ۴ سال قبل _ رکود اقتصادی ، افزایش بیکاری،افزایش بیش از حد قیمتها ، افزایش ۴ تا ۵ برابری مسکن و … اگر باور ندارید از اطرافیان بپرسید مخصوصا کسانی که حقوق بگیر ن ن نیستند و شغل آزاد دارند، کارگرند، تولیدی دارند،در کارخانه ای کار میکنند و … ) اینکه هر که زبون چربی داشت به اون رای بدهیم ، پس مدیر خوبی است ریال بنده قبول نمیکنم .چیز هائی به ذهنم آمد گفتم. امیدوارم در جواب یکی از دوستان ، ربط داشته باشه.


– اجازه بدهین جامعه سیر تکاملی خودش رو طی کنه.


خداوندا راه راست و درست را برما بنما


در پناه حق – اللهم عجل لولیک الفرج


حامد الف Says:


دی ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۱:۲۸ ق.ظ


آقای فیلمساز تو این هفت ماه خواب تشریف داشتن؟!


بنده خدا ندا آقا سلطان اول گفتن منافقین کشتنش بعد گفتن خبرنگار بی بی سی پول داده اشرار بکشنش بعد گفتن آرش حجازی کشتش الانم که میگن خودش تو مرگش دست داشته و صحنه سازی بوده و بعدا تو ماشین کشتنش!


این مملکت مگه قانون نداره مگه پلیس نداره مگه دادگاه ندارن خوب دادگاه رسیدگی به قتل این مرحومه رو برگزار کنید قاتل رو هم اعلام کنید این قبیل فیلم های مستند که مرغ پخته رو به خنده وادار می کنه که مدرک نمیشه!


والا به این مستند همه چی میشه گفت الا مستند!


اگه مرد عنکبوتی مستنده اینم مستنده!


اگه این مستند رو واسه بچه بذاری باور نمیکنه چه برسه مردم فهیم ایران!


البته بماند که بعضی ها کرکره ی عقل و منطق و تعقل رو کشیدن پائین و کورکورانه فحش و بد و بیراه میگن و هر چیز غیرمعقولی رو چون به مزاجشون خوش میاد تائید می کنن


آرش Says:


دی ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۹:۲۱ ق.ظ


hاگر یک انگلیسی بگوید ماست سفید است من در سفیدی ماست شک خواهم کرد مرگ بر روباه پیر


رادین Says:


دی ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۹:۵۴ ق.ظ


واقعا واسه همتون متاسفم . اگه خواهر خودتونم بکشن از این فیلما میسازید ؟ ایشالا هممون با هم بریم زیر گل که یه مشت بسیجی بی پدر مادر دارن هر کاری که میخوان با مردم میکنن .


بی باک Says:


دی ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۵:۰۷ ب.ظ


من چند تا سؤال دارم


مربی موسیقی در ابتدای فیلم قبل از حادثه کنار نداست( مردی با تی شرت آبی گوره خری) وبا هم مسیرشون رو به سمت کوچه منحرف می کنن. اون مربی که همش با ندا بوده چه جور قاتلین رو ندیده(مصاحبه با صداو سیما)


دوم اینکه اون دکتره تو صحبتاش می گه “صدای تیر رو شندیم” این یعنی از محل حادثه دور بوده پس چه طور هنگام جون دادن ندا بالا سر اون کنار استاد موسیقی داره به گفته خودش جلوی خون ریزی رو می گیره


سوم در ابتدای فیلم خیلی حدود ۳۰۰-۴۰۰ نفر آدم دیده می شه با تیر خوردن ندا حداقل ۲۰۰-۳۰۰ تاشون صدای تیر رو میشنون و به دنبال حادثه می گردن از این ۲۰۰-۳۰۰ تا باید حد اقل ۴۰-۵۰ نفری ندا رو پیدا می کردن اما سر صحنه کلا ۵ نفر هستند که ۲ نفرشون نقش تصویر برداری دارن( فیلم بردار و عکاس) یک نفر هم که مربی موسیقی ندا بوده می مونه ۲ نفر دیکه که یکیش آقای دکتر شجاع باشن که از میون این همه آدم فقط ایشون صدای تیر رو شندیدن و دیگری هم احتمالا می خواسته بره چیپس با طعم پیاز و جعفری بخره یه هو دیده که وای ندا رو کشتن پس بقیه ملت کوشن


چهارم: شلوار لی ندا از جلو زانو پاره شده یعنی ندا با جلو زانو زمین خورده اولا پس چرا توی تصویر ندا به پشت افتاده ثانیا با زمین خوردن شلوار لی اونجوری پاره نمی شه ثالثا حالت پاره شدن توی تصویر انگاری شلوار رو به شدت روی یه چیز زبر سابیده باشن نشون می ده حالا گردن خودشون به ما ربطی نداره و اینجا رو ناشی گری کردن باید تو برنامه های بعدی بیشتر دقت کنن


پنجم خونی که روی زمینه حالت پاشش داره آن هم تو یک منطقه کوچک و زیر باسن ندا یعنی انگاری خون روی زمین پاشیده شده در صورتی که وقتی تیر به آئورت اصابت می کنه به فرض اینکه سر آئورت از پوست سینه هم خارج بشه (که کاملا بعیده) بازهم لباس ها اجازه پاشیدن خون نمیدن تازه اگر هم بپاشه در یک منطقه کوچک ۳۰cm در ۳۰cm نمی پاشه تازه اگرم اینجوری بشه زیر باسن نمی ریزه….


ششم: معمولا تمام موجودات زنده به ویژه انسانها هنگامی که دوچار مرگ فوری می شوند مانند تصادفات و…. شدیدا دوچار لرزش می شوند و دستو پا می زنند اما با اینکه دیده می شود تازه از دهان ندا خون می آید( یعنی هنوز خون در بدن نداست) اما هیچ نشانی از تقلا در ایشان دیده نمی شوند البته شاید مصداق ارجعی الی ربک …. باشد.


هفتم: در صورت پاره شدن عروق قلبی خون مسیری به درون نای پیدا نمی کند و خون ریزی یا داخلی می شود و یا با پارگی پوست در نتیجه اصابت گلوله به بیرون می ریزد در نتییجه خون به درون مجاری تنفسی راه نمی یابد و خون از دهان و بینی بیرون نمی آید. در صورت پاره شده شش ها در نتیجه اصابت گلوله خون بسیار اندکی ار الوئول ها خارج شده و سریعا بعث جمع شدن شش می گردد و به طور کاملا تنفس قطع می شود . در این حالت خون ریزی داخلی رخ می دهدو هیچگاه خون به سمت دهان و بینی نمی رود. همچنین به دلیل بسته شدن نای فرد به شدن احساس خفگی می کند و با دهانی باز نهایت تلاش خود را برای تفس انجام می دهد اما متأسفانه کارگردان گاف داده است و این حالت را به بازیگر منتقل نگرده است. حال به فرض غیر ممکن که شش هاپاره شده اند و خون از مسیر نای به سمت دهان و بینی آمده خوب گوش کنید و قتی دهان بسته است راه تنفسی انسان تنها مسیر بینی است پس خون باید ابتدا از بینی بیرون آید نه دهان ضمن اینکه خون ریزی او دهان مربوط به مشکلات گوارشی است نه تنفسی


و هزاران سؤال دیگه ولی خوشم اومد خوب کار کرده بودن. برا آدامهای اون ورکی و ساده لوح مو لا درزش نمی رفت…


ناشناس Says:


دی ۱۷م, ۱۳۸۸ at ۷:۰۳ ب.ظ


این فیلم خیلی ضعیف ساخته شده و شبیه یک داستان پردازی می مونه واقعا هیچ موضوع مستندی نداره.


اگه ندا روی صورت خودش خون ریخته چرا لب هاش خونی نشده؟


فیلم میگه که وقتی استاد موسیقی جلوی دوربینه یه چیزی تو دست ندا میاد. خوب اگه این کار از قبل برنامه ریزی شده باشه چرا ندا از قبل اون شیئ رو تو دستش نگه نداشته؟


صحبت های آرش حجازی تناقض داره ولی چیزی را ثابت نمی کنه.


بعضی دوستان گفتن خون نباید از دهان ندا بیرون بیاد. من این مسئله را با برادرم که دانشجوی پزشکیه مطرح کردم. تمام لحظات مرگ ندا طبیعی است.


یکی از دوستان من اونجا بوده و شکستن شاخه درخت را در اثر شلیک نیروی انتظامی دیده. اگه قرار بوده ندا این جوری کشته بشه پس شاخه درخت برا چی شکسته؟ ثانیا اونجا دو نفر دیگه هم تیر خوردن. یکی به پاش. یکی هم به انگشت دستش!


و در آخر اگر کسی فرضیه ای مطرح می کند باید دلیلی برای آن بیاورد اکثر قسمتهای فیلم کثیفتان


سجاد Says:


دی ۱۸م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۵۹ ق.ظ


کشف چیزی شبیه معجزه در فیلم ندا آقا سلطان برای تفکر کنندگان


به لطف الهی دست جریاناتی که می خواهند اصلاحات رو همراه با کشورهای استعمار گر و مکار به چالش بکشد لو میرود، مکار واقعی کیست؟


خواهشن همه گروهها و مردمی که دنبال حقیقت میگردند بخوانند و قبل خواندن تعصب هایی که در ذهن دارند رو دور بریزن


من هم مثل همه با مشاهده فیلم مستند ندا آقا سلطان تحت تاثیر صحبت های عمرو عاص حرفه ای (سازندگان مستند) قرار گرفتم و از خدا طلب بخشش کردم که گول رسانه های غربی رو خوردم اما… کمتر از ۲۴ ساعت به نکته ای پی بردم که به دروغ گویی مستند ساز اشاره داشت و دلم برای ندای مظلوم سوخت که از دنیا رفته و در آن دنیا چه می کشد از این همه دروغ گویی ها و تهمت زدن ها که ممکن است خانوادش نیز تحت تاثیر قرار بگیرد و مثلما همه کسانی که به این دروغ گویی ها میپردازند به عذابی دردناک دچار خواند شد (برای شادی روح ندا آقا سلطان فاتحه و صلوات)


و اما اصل ماجرا ((کشف چیزی شبیه معجزه در فیلم ندا آقا سلطان برای تفکر کنندگان))


با خواندن بعضی مطالب که قبلا منتشر شده کمی به دروغ پردازی های مستند ساز پی بردم ولی نکته ای دیگر پیدا کردم که تا به حال بیان نشده و شاید طرح همین نکته ظریف برای عمرو عاص های حرفه ای کافی باشد.


امیدوارم فیلم اصلی مرحوم ندا آقا سلطان رو داشته باشید که با پسوند mp4 نیز در اینترنت موجوده ((البته اگر فیلم مستند رو هم فقط داشته باشید مشکلی نیست با دقت در لحظه ای که میگم خودتون میفهمید که با عمرو عاص حرفه ای طرف هستید )) توصیه میکنم فیلم اصلی درگذشت ندا آقا سلطان رو با نرم افزار QuickTime Player مشاهده کنید چون با عقب و جلو کردن تصویر همان لحظه فیلم اصلی هم تکته تکه عقب جلو میرود ((در فیلمی که من دارم در ثانیه ۱۰ شاید در فیلم شما فرق داشته باشد)) قبل از آمدن دست فردی که به جلوی دوربین می آید و قبل از خونی شدن بینی مرحوم ندا و به طور دقیق تر صدم ثانیه قبل از جاری شدن خون از دهان مرحوم ندا فیلم را با نرم افزار نام برده نگه دارید حالا با موس خیلی آهسته فیلم را حرکت دهید ملاحظه میکنید که قبل از رسیدن دست فرد به جلوی دوربین دور لبهای مرحوم ندا آقا سلطان خون جمع شده و بعد از آنکه زیاد شد مانند لیوانی که تا لب پر از آب میشود و ناگهان آبش لبریز میشود خون نیز همانند آب داخل لیوان از لب ندا جاری میشود. مردم غیور ایران برای شناختن عمروعاص های واقعی کمی دقت و ریز بینی لازم است پس دقت کنید که همه این اتفاقات درصدم ثانیه اتفاق میافتد و شاید ثانیه شمار پلیر با نرم افزاری که گفتم (( در فیلمی که من دارم ثانیه ۱۰ )) اصلا حرکت نکند ولی همه این ها به وضوح و روشنی روز قابل مشاهده هست چون هنوز دست کسی جلوی دوربین نیامده مشاهده می شود به هیچ عنوان از فاصله دست تا لب او چیزی ریخته نمیشود حتی بدون زوم کردن نیز قابل مشاهده است،( به خونی که اطراف لب ندا قبل از جاری شدن از لب جمع میشود توجه کنید،اول خو دور لب جمع میشود و بعد سرازیر می شود) من این ثانیه از فیلم رو چیزی شبیه معجزه می دونم از طرفی نارحت برای مرگ ندا و از طرفی خوشحالم برای آنکه خدا نشانه ای در این فیلم برای مردم فهیم گذاشت نمیدانم درسته یا نه ولی به نظر من این خواست الهی بوده که این مستند اول ساخته بشه و همه جا پخش بشه و تاثیر خودش رو بذاره و بعد از این جریانات، این ۱ ثانیه معجزه آسا ظاهر بشه و دست شیاطینی رو که قصد دارن اصلاحات رو همکار مخالفان اسلام کنند و خودشان رو مسلمان معرفی کنند و اعمال شیطانیشون رو اجرا کنن را رو کنه، تو قسمت دوم به لو رفتن ماجرای عمرو عاص واقعی می پردازم، با این دلیل که اگر فیلمی که مستند ساز ساخته رو ملاحظه کنید قبل از لحظه ای که زوم شده روی بینی ندا آقا سلطان و و مستند ساز روی بینی و دست ندا زوم کرده و با دایره مشخص کرده و خوشحال از گول زدن مردم است ثانیه ای که از دهان مرحوم ندا خون می ریزد کاملا بریده شده است ((اگر به دقیقه ۷ و ثانیه ۴۳ مستند توجه کنید می فهمید که قبل از بینی ندا، از لب او خون جاری شده و هیچ مزاحمی هم جلوی تصویر نیست اما به نظر شما چرا این لحظه روی تصویر زوم نشده و گذاشتند وقتی فردی جلوی تصویر میاید روی آن زوم کنند؟؟ برای اینکه بتوانند این القا رو به بینده منتقل کنند که خون از دست بر روی صورت پاشیده شده)) مطمئنم مستند ساز این صحنه را دیده و برای آنکه کسی نفهمد آن را در مستندش بریده و توجه مردم را به بینی ندا جلب کرده تا اینجای کار رو میشه فهمید که مستند ساز آدم درستی نبوده اما متعجبم که با وجود این دروغی که گفته چطور تونسته بگه شما گول خورده اید؟؟چطور تونسته بگه ندا فریبکار و فریب خورده است؟؟چطور تونسته بگه ندا شهید نیست و بعد از اون هم تصویر شهدای زمان جنگ و مردان مخلص خدا رو بیاره واین فرد کثیف بیاد از شهیدان و مردان غیور زمان جنگ سخن بگه؟؟ چطور راضی شده مادر عذاب دیده ندا رو که از دیدن پرپر شدن بچه اش در فیلمی که تمام دنیا بخش شده آروم و قرار نداره بیشتر عذاب بده؟ من یاد فیلمی که در ماه رمضان چند سال پیش پخش میشد افتادم که در آن شیطان در ظاهر انسان و فردی که نمازهاش رو همیشه می خوند و آدم پاکی به نظر میرسبد افتادم.


مردم غیور ایران ، شیطان هایی که در لباس اسلام شما را گول میزنند بشناسید، کسانی که مارا کافر میدانید مطمئنا اگر قسمت باشد در این دنیا و اگر نباشد در آخرت عذابی سخت انتظار شما را می کشد


کسانی که این مستند را باور کرده بودید و الان متوجه اشتباههتان شده اید به راحتی از کنار آن نگذرید، مطمئن باشید از این فیلم ها و ترفند ها زیاد بوده که شما را گول زده ولی لو نرفته، هنوز هم آیا فکر میکنید جریان اصلاحات جیانی کفر هست و با حمایت غرب فیلم ندا را ساخته یا اینکه عده ای هستند که با انشار مستند و فیلم و با استفاده از زسانه های گوناگون مردن را گول میزنند واقعا عمرو عاص واقعی کیست؟پشت چه کسانی ایستاده اید؟ اگر ادعا دارید که در کشور عدالت بر قرار است نباید الان سازندگان این مستند تحت پیگرد قرار گیرند؟مطمئن باشید اگر این بی عدالتی ها نبود میرحسین اینگونه برخورد نمیکرد امروز به همه ما اغتشاشگر و کافر میگویند اما با کمی تفکر میشود فهمید کافر واقعی کیست


در مورد عکس ندا است که پخش شده، به اطلاع می رسانم اگر الان لباسهایتان را بپوشید و به عکاسی سر کوچه بروید و بگویید یک عکس ۴*۳ از من بنداز، در بیشتر عکاسی ها نمیادهمون عکس رو یک راست چاپ کنند بلکه با فتوشاپ روش کار می کنند و زیبا سازی می کند،حالا چطور انتظار دارید عکسی که به صورت پوستر در دست تمامی جهانیان قرار گرفته به همون صورت چاپ شود؟؟؟ درست است روی پیشانی مرحوم ندا خون بوده و در عکس نیست، ولی هیچ دلیلی بر ساختگی بودن ماجرا نمی شود.


اکنون با مطالعه تاریخ با عمرعاص هایی مواجه میشویم که در قدیم وجود داشتند وبا مطالعه سرنوشت آنها میفهمیم که همچین افرادی وجود دارند و نباید گول انها را خورد اما افراد قدیمی چه گناهی داشتند که تاریخی وجود نداشته که مطالعه کنند و گول نخوردند؟ شاید فکر کنیم عدل الهی برای قدیمیان و ما یکسان نبوده چرا که قدیمیان تاریخی نداشتند که با مطالعه آن عمرو عاص زمان خود را بشناسند، اما این فکر اشتباه است عمرو عاص های الان با گذشته فرق دارند و حرفه ای شده اند و نمیتوان با مطالعه تاریخ آنها را شناخت بلکه باید برای شناخت آنان دقت و تحقیق کرد،ما انسان ها همواره مورد آزمایش های خداون متعال قرار می گیریم، ما هم مانند گذشتگان در آینده مورد مطالعه قرار میگیرم و آیندگان با عمرعاص های حرفه ای آشنا میشوند والی آخر…


(( از سازندگان و نویسندگان سایت خواهشمندم که بعد از تحقیق در رابطه گفته من و مطمئن شدن از درست بودن آن این نظر من رو در صفحه ای جدا گانه به نمایش بگذارند تا همگان با این حقیقت آشنا بشن، احساس میکنم این وظیفه منه که این حقیقت رو به گول خوردگان شیطان واقعی بگم ولی متسفانه ابزاری برای پخش ندارم و از شما خواهش میکنم خودتون این مطلب رو در پستی جدا به اطلاع همگان برسونید و اگر نیاز به اصلاح ادبی داره بدون تغییر معنا و محتوی بدون مانع است،و حتی اگه لازم هست در مطلبی جدا این موضوع را به اطلاع برسانند، شاید کسانی مثل من باشند که دلایلی که تا کنون گفته شده راضیشان نکند.))


lover Says:


ل اسلحه رو پشت گردن ندا قرار داده و اونو کشته


ناشناس Says:


دی ۱۸م, ۱۳۸۸ at ۸:۵۳ ب.ظ


آقا سجاد گل اول صحبتات گفتی بی تعصب به صحبتات دقت کنیم من با دقت صحبتاتو خوندم ولی توی تمام جمله هات خودت متعصبانه صحبت کردی در ضمن خون داخل دهان ندا توسط دست ندا بر روی لبهاش ریخته نشده بلکه خون رو از قبل تو دهنش نگه داشته بوده کلی روی این قسمت مانور دادی بهتره یک باره دیگه بدون تعصب و بدون توجه به صحبتای مستند گو فیلم رو نگاه کنی از اول صحبتات معلومه آدم با انصافی هستی من بیشتر از این نمی خوام در مورد جعلی بودن فیلم صحبت کنم با این که معتقدم این فیلم جعلیه اما فیلم ندا اگر هم واقعی باشد مطمئن باش این جریانی که بر علیه نظام دست به اقدام زده نمی تونه برای منو تو و هیچ کس دیگه عاقبت خوشی داشته باشه چون این جریان دقیقا مطابق چیزی است که دشمنان می خواهند حتی اگر هزار بار این جریان بگوید ما از منافقان و امریکا و انگلیس و اسرائیل جدا هستیم اما عملشان غیر از این است هر چند همین مقدار رو هم نمی گن یا با کلی دولا دولا شدن می گن ….. راستی یه سوال چرا تو سالهای انقلاب وقتی مردم شعار می دادن و به خاک و خون کشیده می شدن این ماهواره ها چیزی در دفاع از مردم نمی گفتند اما الآن با نهایت آبو تاب از این جریان دفاع می کنند این جریان به اسم امام خمینی اومد وارد صحنه شد اما شعارایی که می ده با یک جمله از صحبتهای امام همخونی نداره من نقصهای نظام رو کتمان نمی کنم اما مصوب اصلی این نقصها رو گم کردیم و به اون کسانی ایراد وارد می کنیم که دشمنان می خوان در حالی که عاملان اصلی این نقصها خود همونها و جهل منو توست


عمار Says:


دی ۱۸م, ۱۳۸۸ at ۱۰:۴۶ ب.ظ


سلام دوستان عزیز


برای همتوت از خدا توفیقات روزافزون خواهانم چون جوری که از حرفاتون فهمیدم هیچکدوم چیزی خلاف اسلام نمی خواید همه سعی میکنید از آنچه که واقعا بعد از تحقیق و بدون توجه به شایعات براتون به اثبات می رسه و وجدانن (بین خودتونو خدای خودتون) به حقانیتش ایمان دارید دفاع کنید


حق یارتون


یاسر Says:


دی ۱۹م, ۱۳۸۸ at ۱:۰۶ ق.ظ


اگر ندا به قتل رسیده باشد ، خدا کشنده اش را لعنت کند و وظیفه نظام هم محاکمه اوست.


اگر هم جعلی و ساختگی باشد باز هم وظیفه نظام مبارزه با دروغ است.


در هر صورت من با ریختن توی خیابون و شعار بر علیه اسلام و رهبر مخالفم و ربطی بین این قبیل اعمال با قتل چند نفر نمی بینم!


چون می دونم این منافقین و دشمنان بیکار نیستند و این کامنتها رو می خونند برای اینکه لجشون دربیاد:


خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست


سجاد Says:


دی ۱۹م, ۱۳۸۸ at ۱۲:۰۵ ب.ظ


سلام دوباره به همه


در مورد پیدا شدن چیزی شبیه به معجزه در فیلم ندا آقا سلطان


اول یه تشکر در مورد نظر دهندگان سایت که مثل بعضی جاهای دیگه به جای فحش به بحث واقعی پرداختند


در مورد ناشناس اول بگم که درسته بعضی ها از اونور آب اومدن و اخبار جنبش سبز رو انتقال میدن و ما هم همسو با اونها شدیم رو این بحث نمیکنم که اونا آدمای بدین یا خوب گیریم که از نظر شما بدن ولی اگه اونا نباشن کی باید اخبار مارو پوشش بده؟بیست و سی که میگه تظاهر کنندگان از کشور های خارجی اومده بودن؟میاد دوربینشو ور میداره از ناموسای مردم که حالا به دلیل نادونی حجاب ندارن فیلم میگیره و میگه همه تظاهر کنندگان این شکلین؟شما یه دوربین به من بده بیام تو تظاهراتتون ببین چند تا صحنه … برات میگیرم تازه فقط مگه همین یه نفر رو کشتن صدا سیما نمیاد بگه چند نفر تا لحظه مرگ اعترافی که می خواستن رو ندادن و کشته شدن ماید رو عکس تظاهر کنندگان رو شون میده با دایره روش زوم میکنه بعدشم شماره تلفن میده میگه اگه میشناسیدشون با ما تماس بگیرید نمیاد قاتلان کهریزک رو نشون بده ولی برای اعترافای زوری که گرفتن برنامه ۴ ساعته پخش میکنه حالا به نظرت صدای سیمای ما دروغ گوست یا رسانه های اونور آب؟؟گیریم رسانه های اونور آب دروغ کو هستن ولی خواهشن میزان دروغ کویشون رو با رسانه های خودمون مقایسه کن حدااقل اونا شرف دارن نمیگن ما مسلمونیم فرق صدا سیما با اونا اینه که میاد زیر لباس اسلام هر بلایی دلش میخواد سرمون میاره عوام فریبی رو بچسبین این ها ریگی تو کفشون هست که این عوام فریبی ها رو میکنن من از عوام فریبی خوشم نمیاد و همسو با جنبش سبز هستم،در مورد زمان انقلاب بگم که او موقع که ماهواره نبوده برادر من سن من کمه ولی اونطور که از بزرگتر ها شنیدم همون رادیو بی بی سی اون موقع میومده واعلامیه های امام رو میگفته


در ضمن بگم کسی دنبال کروبی را ه نیفتاده ولی او همسو با ماست و نمیتونیم بگیم با ما نباش فکر کنید افراد کودن تر از کروبی هم همسو با شما هستند


در مورد ناشناسی که راجع به فیلم بحث کرده بود میگم اگه به صحبت های شما باشه هیچ قتلی توجیح نداره تو دهانش که ماده پر کرده بود از دستش هم که خون رو صورتش پاشیده بودحتما به سینهاش هم یک موتور پمپ وصل کرده بود خون فواره کنه؟؟؟


روز زمین هم یک لحظه با یک ساعت جادویی زمان رو نگه داشته بود و با اسپری رنگ قرمز پاشیده بود؟؟


در ضمن یکی دیگر از دلایل روشنی که وجود داره حذف چند ثانیه از آخر فیلم مستند ندا بود که مرحوم دستش رو باز میکنه و چیزی داخلش نیست بروفیلم اصلی رو دانلود کن و ازت خواهش میکنم این آخری رو فکرت رو برای هر حقیقتی باز بذار و بعد فیلم رو ببین.


نکته آخر اینکه چطور انتظار داری کسی که ریش پاره شده و رگش ÷اره شده و خون فواره میزنه و کسایی که بالا سرشن با دست جلوی خون رو میگیرن و بعد از دهان و بینی در میاد برای نفس کشیدن تقلا کنه؟؟؟


عذر میخوام تا حالا استفراغ کردی؟؟ شده هم استفراغ کنی هم نفس بکشی؟؟؟






Says:


دی ۲۰م, ۱۳۸۸ at ۸:۱۴ ب.ظ


دیشب بالاخره فیلمی که گفته بودم از تلویزیون پخش شد و اثبات کرد که ندا فیلم بازی کرده. گفته های برنامه جور در میاد فقط تو یه قسمت که دست ندا غیر طبیعیه ولی از اون صحنه دو تا فیلم هست که با یک ساعت برسی دیدم که همزمان هستند ولی صدا سیما اون فیلم و اینکه که از بینی ندا خون میاد بیرون و بدون دستگاه رو نشون نداد. مورد دیگه اینکه صدا سیما در مورد عکس خونی سوتی داده. سوتی تو اینه که عکسی رو که صداسیما نشون داد گفت با فوتوشاپ درست شده و تو اصل عکس پیشونی ندا خونیه و یه نفر یه عکس گرفته. در حالیکه بالای عکس عبارت Playing دیده می شه که نشون میده از روی یه فیلم عکس گرفته شده. در ضمن این عکس از فیلم دوم تهیه شده که قبل از خونی شدن پیشونی ندا گرفته شده. کافیه تا ثانیه های فیلم رو بررسی کنین و متوجه قضیه بشین. تو فیلم دوم دست ندا هم خالی به نظر میاد. من حتی زاوبه پاها و بدن ها رو بررسی کردم و دو تا فیلم یکی بود ولی متاسفانه باز صداسیما همه چیز رو نشون نداد و همون چیزایی رو که نشون داد رو تحریف کرد.


تو این لیبک دوتا فیلم پشت سر هم هستن


http://www.youtube.com/watch?v=76W-0GVjNEc&skipcontrinter=1


امیدوارم نظر من رو نشون بدین و خودتون هم فیلم ها رو با دقت زیاد ببینین. اگه من دروغ گفتم اونوقت لعنت کنین.


به امید روزی با صداقت


خسته نباشید

 اما نکات مورد نظر من:

1- من فرض را به بهترین حالتش که انصافن هم فکر میکنم همین باشه میگیرم:

مامورین حکومتی با رجال حکومت جلسه میزارن و توافق میکنن که برای کنترل این به اصطلاح فتنه اگه لازم شد برای ایجاد ترس در دل معترضین فلان عدد کشته مجاز است.
بعدن وقتی که موضوع ندا اونجوری انعکاس بین المللی پیدا میکنه سران دست و پاشونو گم میکنن و مامورین رو به خاطر اینکار سرزنش میکنن .
مامورین هم بعد از پراکنده گوئیهای مختلف وقتی میبینند کسی از مسئولین در مقابل حرفهای عجیب اونها چیزی نمیگن جری شده و با ساخت این فیلم مضحک رسمن اعلام میکنن که : آقا کجای کاری ما که نبودیم هیچی تازه کار دشمن بوده و....

حال این سئوال پیش میاد که : آیا ارگانهای امنیتی بهتر نیست اشتباهات خودشونو بپذیرند و اسباب مضحکه و بی اعتباری مقامات رو در جامعه بین الملل و میان مردم فراهم نکنند؟

 2- تا کی مقامات ارشد مملکتی میخوان اجازه بدن که افراد امنیتی چهارچوب فکریشونو تعیین کنند یعنی ما باور کنیم که مقامات متوجه پوشالی بودن این اتهام نشدند؟
چرا حاضر شدند بی صداقتی کرده و شعور یک ملتو زیر سئوال ببرند؟

3- در صدا و سیمای این مملکت که مستقیم زیر نظر رهبری است هیچ ارگان کنترلی نبوده که بگه این فیلم خشنه یا سندیت نداره و یا به هر دلیل دیگه ذهن مردمو در گیر این موضوع حیرت انگیزه توطئه نکنه؟
اگه کامنتهای بالا رو خونده باشید میبینید چطور جوانهای ما آشفته و پریشان میان پیدا کردن این واقعیت که باید یک دختر بیگناه رو فریبکار بدونن یا کلیت یک نظام رو، در کش و قوسند.
مگر فکر کنیم که دستور پخش این فیلم مستقیمن از دفتر رهبری اومده!

4- اون احساس مشروعیت وحقانیت نظام که دسته دسته مجاهدین رو اعدام میکرد کجا رفته چرا نظام اینقدر خودشو ضعیف میبینه که بار کشته شدن  یک شهروند رو در اعتراضات غیر قانونی  تقلب در انتخابات (که توسط شورای نگهبان و رهبری رد شده) نمیتونه بدوش بگیره و اینچنین از خودش ضعف نشون میده؟

5-  چرا مردم ما باید جوری باشن که کسی جرات کنه به فکرش برسه اینطوری گمراهش کنه ؟



و نهایتن چه باید به ملت ما رفته باشد که بتوانند


قبول کنند که یک استاد موسیقی و یک پزشک که مترجم آثار پائولوکویلو نیز میباشد میتوانند قاتل باشند.
آیا خودشان حاضرند برای پول یک دختر جوان را به قتل برسانند؟





۲ نظر:

ناشناس گفت...

آقای سکولار عزیز
ربط مسئله با صدا سیما چیست؟

انسان سکولار گفت...

اگر هم نداشت امروز پیدا میکند
(پخش مستندی در این رابطه به نام تقاطع)