در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۶/۳۰

احمدی نژاد العفو!!!

# احمدی نژاد
# صهیونیسم
# تاریخ ایران

محمود احمدی نژاد
مردمی ترین رئیس جمهور
تاریخ ایران
پ.ن / شاید عده ای بگویند که در این مرحله که احمدی نژاد دست خالی از آمریکا برگشت چه وقت تائید وی بود؟

اولا پیروزی احمدی نژاد در برقراری تماسی و انجام یک پیش مذاکره ای در نیویورک یک پیروزی بزرگ بود که حال که بدست نیامد نباید خدمات و تفکر خدمت وی نادیده گرفته شود
دوما در این مقاطع است که مردم آگاه و میهن پرست باید با کنار گذاشتن انتقادات غیر ضروری موضع دولتمردانشان را قوی و پشت آنها بایستند و گرنه نهایتا نتیجه ائتلاف با قدرت خارجی خواهد بود و ببینید به یک شبه چطور احمدی نژاد را قهرمان ملی می کنند!

مگر موسوی چه بود و...؟
-----------------------------------------------------


دیگر مذبوحانه وقت کشی بس است.

من با اینکه همان صبحی که با سری در میان دو دست خیره به بالا رفتن اعداد رای احمدی نژاد شبش را صبح  کردم از بابت ادعای تقلب متقاعد نشده و مخالف چنینی خبطی بودم و در اوج شکوه جنبش سبز معتقد بودم نا حق به جای نرسیده و باید با یک پیروزی کوچک این غائله را آبرو مندانه به پایان رساند و با یک پیروزی این جنبش را متحد و پیروز برای بعد گذاشت.

اما با احمدی نژاد میانه ای نداشتم و پست های وبلاگم گواهی این موضوع است.

می گفتم: این احمدی نژاد فکر نوه اش نیست که بچه ها در مدرسه به وی خواهند گفت پدر بزرگ تو بدترین حاکم ایران بوده؟

و امروز شرمنده از چنین غفلتی میگویم

به جرات احمدی نژاد از بهترین حکام تاریخ ایران می باشد.

العفو احمدی نژاد

چی ؟ چطور؟ احمدی نژاد بهتر است ؟



پس اون اون  اون؟

بله ولی تا بحال کسی اینچنین بی مقدمه قبل از اینکه روی او برنامه ریزی کنند در ایران به مقام نرسیده و کاملا خود ساخته مردمی و مستقل است.

لااقل شما مستضعفین قدرش را بدانید!!!

حیف است واقعا که ندانیم این هجمه ی همه جانبه دنیا به او زیر سر صهیونیست هاست که ایران این حیاط خلوت باستانی شان را در دست کسی می بینند که روی او نفوذ کمی دارند

آخ آخ کاش این مردم کمی عاقل بودند کمی

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

انسان سکولار عزیز،
اگر این یکی را هم با غفلت خویش به عاقبت مصدق دچار نگردانیم .
واقعن چرا بعضیها نمیتوانند بفهمند و قبول کنند، که امروز رییس جمهور بهتری وجود ندارد.
ایول داری،
برزو

انسان سکولار گفت...

برزوی عزیز

چه جالب شما هم قبول داری احمدی نژاد رئیس جمهور مستقلی است؟

باور کنید همه فکر خواهند کرد حالا من چه نانی در روغن ایشان زده ام در حالی که رئیس جمهور شدن ایشان برای من هیچ نداشت جز بدبیاری!

اما انصاف باید داشت

اما من هرگز مدعی نیستم ایشان بهترین ممکن است از میان آدمهای فرهیخته ی ایران.

اما یکی از بهترین در رئیس جمهورها و حکام بوده در ترجیح مصالح داخلی بر نظر استعمار گران و در این حال جلب رضایت روحانیون و توجه به محرومین

واقعا وزرایش متفاوتند
با اینکه ظاهری خاکی دارند اما افکارشان مترقی است

می دانید ما عادت کردیم که سیاست مداران خود را بسیار عقب مانده بیابیم و گرنه در کل که هنوز به چشم من مشنگ هستند اما به نسبت گذشته بسیار بیشتر می فهمند

نمی دانی بطور کلی وقتی یک مشت ابله به تو. حکومت می کنند چقدر بد است

انسان سکولار گفت...

دوست دارم در اصلاح لحن نظر قبلی ام تاکید کنم

این روزها حیران این هستم که چطور شد که مردم عامی از من بهتر سره از ناسره را تمیز دادند؟

آیا آنها در معرض هجمه ی تبلیغاتی دشمن نبودند؟

ناشناس گفت...

دوست دوست داشتنی آشنا ؛
البته منهم منظورم بهترین جهان و یا حتا ایران نبود ، اما در میان آنهایی که کاندیدا شده بودند یا درواقع امکان آنرا داشتند و در میان آنهایی که از همین حالا پیداست که خیز برداشته اند برای دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری یک سر از همه بالاتر ایستاده است. صادق و شجاع و از جنس مردم است . همینکه به مردم تکیه میکند گواه است بر رییس جمهور مردمی بودن ایشان .
و در عین حال انسانی ایمانی و معتقد به مرجعیت اسلام
حقیر هم با اجازه شما این آخری را به فال نیک گرفته وبه عنوان یک اهرم مفید میدانم.
این مشخصات خصوصی رییس جمهور در کنار شرایط ایده آلی که برای یک رییس جمهور میتواند پیش بیاید، ایشان را اینچنین مناسب جلوه داده است. علاوه بر این اعتقاد پیدا کردهام که ایشان بعلاوه این مشخصات آدم خوش شانسی نیز هستند.
و
میدانم زحمت میشود ولی خیلی دوست دارم نظر شما را هم بدانم.
البته این حقیر ایده ای نسبتا علمی در رابطه با کویر زدایی به ایشان ارسال داشته ام که تا کنون در رد و یا تایید پیشنهادم خبری دریافت نکردهام. امیدوارم هنوز تو نوبت باشد و شلوغی و اینجور مسائل!
کویر زدایی کاری بس پر هزینه و دور بازده است ، اما به همان اندازه قبل تامل و با اهمیت است. ما میتوانیم شاهد پیشروی کویر ها باشیم و یا با همت و هزینه سیر رشد کویر را معکوس کنیم. حالا اگر تلاش مظااف بود چه بهتر.
شاید بعضی ها فکر کنند که انتقال آب از خلیج فارس یا دریای عمان برای زنده کردن دریاچه های خشک شده کویر کاری بس پرهزینه و بیهوده است. اما فراموش نکنیم که اولین قدم برای قابل سکونت ساختن کویر ایران احیای آب است .آنهم در حجم زیاد حتا اگر شور باشد. کویر ایران شبهای سردی دارد، و- این ویژه کی مثبت را همه کویرها ندارندو یا در رتبه کمتر مساعد ی قرار دارند، در گذشته وجود دریاچه ها سبب میشد سردی شبها ی کویر ایران جذب آب شود و در طول روز از شدت بالا رفتن دما بکاهد. در گذشته پیشروی کویر مرکز کشور ایرانی ها ناگزیر به کوچ کرده است ، دریاچه با سفره ها ی آب شیرین را مشروب میکند و چاههای بشری به سرسبزی منطقه کمک میکنند. و بارش باران افزایش خواهد یافت، درنتیجه جهت رشد کویر معکوس میشود. اما اولین نتایج این طرح عظیم حداقل پنج سال تا دهه ها زمان نیاز دارد. ما این دریاچه ها را داریم فقط باید پر شوند کمی تلاش و کمی زمان ، حالا هزینه اش هرچقدر باشه ، نمیارزه ؟


با تشکرات از طرف برزو

انسان سکولار گفت...

برزوی عزیز

عجب فکر بکری!!!

امیدوارم راه کارهای لازم را برای ثبت این ایده و محفوظ داشتن مالکیت معنوی آن را پیموده باشی
البته کمی طول کشید تا متوجه ی آن بشوم
شما می گوئی دریاجه هائی با پیدا کردن عوارض طبیعی در صحرا که امکان نگه داشتن آب را داشته باشد پیدا و از آب دریا پر شود.

علاوه بر اینکه با جذب حرارت روز و پس دادن آن به شب موجب خنکی دمای روز می شود با تبخیر آب آن در روز ایجاد ابر و باران نیز می کند

ضمنا احتمالا در شب بارش آب ابرها یا به صورت شبنم را ناشی از سرمای شب به عنوان تضمینی برای نرفتن بخار آب به سطوحی که عملا در محدوده ی صحرا برنگردد داریم

درست می گویم؟

اما آب دریا را چطور برسانیم؟

آیا سطح کویر از سطح آب دریا پائین تر است؟

ناشناس گفت...

فقط برای آنکه درگیر احترامات نباشیم ، با اجازه
ببینید در گذشته چند دریاچه داشتیم که اگر بندرت سیل گیر میشد جهت جریان آن به سمت جنوب بوده است اینرا میتوانیم به وضوح روی نقشه ی جغرافی مشاهده کنیم. حالا جریان بر عکس رودخانه ها آنجا که شب کند است کانال جواب میدهد، و هرجا شب تند است یعنی دامنه کوهی است نیاز به پمپ داریم . کانال ، لوله و پمپ . سه وسیله مورد نیاز در کنار همت جهادگرانی که آب را سر بالا خواهند برد. احتمالا کانالها به همراه دامنه ی آنسوی بلندیهای پیش رو بیشترین سهم را در طول این مسیر شامل میشوند .
به تونلهای عبور آب هم میتوان فکر کرد.
متاسفانه من زمین شناسی را بیشتر از سطح متوسطه نتوانسته ام ادامه دهم، اما با علاقه وتوجه توانستم خورده اطلاعات علمی برای عموم را تعقیب کنم. و عجمان دارم که شدنی است. ایران روزی مرکز سرسبز و خوش آب و هوایی داشته است ، البته این طرحی بزرگ است و نیازمند کارشناسان با کارایی و سرعت عمل. بالا.

آقای مهدی کلهر در مصاحبه ای با " مهر" به صورتی کاملا زیبا و علمی در مورد مشکل تراکم جمیعت و مشکل مهاجرت فرموده اند: نقل ذهنی از بنده
باید آب را به حاشیه های کویر مرکزی برسانیم و در آنجا شهرکهای با خیابان پهن و امکانات برای دوچرخه ، پیاده رو و اتومبیلها، و در مابین این لاین ها درخت کاری کرد. این شهرکها باید آنقدر جذاب و سر سبز باشند که مهاجرت به آنها یک آرزو باشد حتا برای شهر وندان تهرانی .
مرسی که جدی گرفتی، ندیده مخلصم،
برزو

انسان سکولار گفت...

من این کلهر رو ناقلای خالی بندی میدونم و شک ندارم نامه ی تو را از دفتر ریاست جمهوری کش رفته و داره به اسم خودش ثبت می کنه

اما در مورد آب هم امام راهش را قبلا در تئوری ایجاد سیل برای محو اسرائیل گفته :
اگر هر مسلمان فقط يك سطل آب بريزد، اسرائيل را سيل ميبرد

حالا اگر هر ایرانی در منطقه ای که دولت مشخص می کند یک سطل آب بریزد بخصوص اگر آب تصویه شده ی لوله کشی خانه ی خودش باشد با دریاچه ای که با وحدت کلمه (سطل) ایجاد می شود چه شود اگر بشود

ببینم معلومه که جدی می گیرم مگه بده کویر آباد شه؟

چه میشه کرد کلا آدم ساده ای هستم مگه معلوم نمی کرد؟

ناشناس گفت...

دوست عزیز،
گویا به این نتیجه رسیدهاید، که این طرحی غیر قابل اجرا است. اما من فکر میکنم شدنی باشد و با تمام سختی و هزینه ای که دارد کاری است کارستان.
مثال:
در کشور هلند ۴۰ درصد اراضی گاهان مسکونی پایین تر از سطح دریا واقع شده اند، یعنی اگر به حال خود رها شوند، این اراضی را آب خواهد گرفت. رودخانه هایی از فرانسه، اتریش و آلمان جاری هستند که در بعضی از نقاط پنج تا ده متر بالاتر ازسطح خشکی حرکت میکنند و در آخر هم همگی پمپ شده و به دریا میریزند و اگر بارندگیها شدید باشد پمپ های اضافی به کار افتاده و مناطق را از آب گرفتگی حفاظت میکنند.
ناگفته نماند که قسمت اعظم این پروژه عظیم بیش از پنجاه سال قدمت دارد ، یعنی با استفاده محدود آنزمان از نیروی مکانیکی انجام گرفته است.

امکان :
حالا دقت بفرمایید به دریاچه هامون (جازموریان ) قدیم و کویر شوره زار امروز که تنها چند صد کیلومتر با تنگه هرمز فاصله دارد و نیمی از این مسیر سرازیری به سمت دریاچه است. (فاز اول)
بنظر شما کدامیک از این دو پروژه کار عظیمتری است؟ نا گفته نماند که مسولین کشور به بحران آب در آینده ی ایران و جهان واقفند، و آقای احمدی نژاد هم اشاره تاکیدی روی آن داشته اند. تاکید این حقیر از آنجاست که هیچ راه دومی برای این معضل وجود ندارد. مثلان هدایت قسمتی از آب دامنه شمالی رشته کوه البرز به مرکز ایران تنها میتواند قسمتی از آب شرب ساکنین را تامین کند. اما احیای دریاچه ها نیاز حیاتی است .
به نظر این حقیر آقای مهدی کلهر در چهار دهه گذشته نقش بسزایی در آبادسازی این کشور به عهده داشته اند، و امیدوارم درست گفته باشد و ایشان بیشتر روی این مساله دقیق شوند.

شاید احمقانه باشد، اما همچنان میخواهم روی این مساله تاکید داشته باشم ، متاسفم که ما هنوز هیچ جنبش و یا حزب مطرحی در کشور نداریم که سرسبزی و طبیعت ایران را مد نظر داشته باشد ، در حالی که در تمامی کشور های پیشرفته سبز ها یک قدرت سیاسی مطرح بحساب میایند، تازه شاید به نظرتان خنده دار باشد، اما در هلند حزب حمایت از حیوانات هم دو دوره است که به مجلس راه یافته است.
برزو

ناشناس گفت...

دوست عزیز،
گویا به این نتیجه رسیدهاید، که این طرحی غیر قابل اجرا است. اما من فکر میکنم شدنی باشد و با تمام سختی و هزینه ای که دارد کاری است کارستان.
مثال:
در کشور هلند ۴۰ درصد اراضی گاهان مسکونی پایین تر از سطح دریا واقع شده اند، یعنی اگر به حال خود رها شوند، این اراضی را آب خواهد گرفت. رودخانه هایی از فرانسه، اتریش و آلمان جاری هستند که در بعضی از نقاط پنج تا ده متر بالاتر ازسطح خشکی حرکت میکنند و در آخر هم همگی پمپ شده و به دریا میریزند و اگر بارندگیها شدید باشد پمپ های اضافی به کار افتاده و مناطق را از آب گرفتگی حفاظت میکنند.
ناگفته نماند که قسمت اعظم این پروژه عظیم بیش از پنجاه سال قدمت دارد ، یعنی با استفاده محدود آنزمان از نیروی مکانیکی انجام گرفته است.

امکان :
حالا دقت بفرمایید به دریاچه هامون (جازموریان ) قدیم و کویر شوره زار امروز که تنها چند صد کیلومتر با تنگه هرمز فاصله دارد و نیمی از این مسیر سرازیری به سمت دریاچه است. (فاز اول)
بنظر شما کدامیک از این دو پروژه کار عظیمتری است؟ نا گفته نماند که مسولین کشور به بحران آب در آینده ی ایران و جهان واقفند، و آقای احمدی نژاد هم اشاره تاکیدی روی آن داشته اند. تاکید این حقیر از آنجاست که هیچ راه دومی برای این معضل وجود ندارد. مثلان هدایت قسمتی از آب دامنه شمالی رشته کوه البرز به مرکز ایران تنها میتواند قسمتی از آب شرب ساکنین را تامین کند. اما احیای دریاچه ها نیاز حیاتی است .
به نظر این حقیر آقای مهدی کلهر در چهار دهه گذشته نقش بسزایی در آبادسازی این کشور به عهده داشته اند، و امیدوارم درست گفته باشد و ایشان بیشتر روی این مساله دقیق شوند.

شاید احمقانه باشد، اما همچنان میخواهم روی این مساله تاکید داشته باشم ، متاسفم که ما هنوز هیچ جنبش و یا حزب مطرحی در کشور نداریم که سرسبزی و طبیعت ایران را مد نظر داشته باشد ، در حالی که در تمامی کشور های پیشرفته سبز ها یک قدرت سیاسی مطرح بحساب میایند، تازه شاید به نظرتان خنده دار باشد، اما در هلند حزب حمایت از حیوانات هم دو دوره است که به مجلس راه یافته است.
برزو

ناشناس گفت...

انسان سکولار عزیز ،
سوال: آیا شما مرجعی هم برا ی ارایه نظرات خصوصی دارید ؟ گاه لازم میشود!
مرسی، برزو

انسان سکولار گفت...

بله درست است
می دانید متاسفانه دخالت خارجی وضعیت را در کشور ما برای انجام اقدامات متهورانه دشوار می کند

نیمی از تمرکز مقامات باید معطوف این باشد که مبادا گزکی دست مخالفان دهند

ناشناس گفت...

آیا شما این آدرس ایمیل را چک هم میکنید؟