در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۸۹/۰۴/۲۷

ختنه طبق آئین سوسانته!

# شنودک 
#  طنز 
# جهان بینی 
# تلنگر


 عمیق بخوانید جهت سرگرمی و یا تسخیف نوشته نشده است!


در مورد شنودک



شنودک/ ختنه طبق آئین سوسانته !
  • ....... 
  • ....... 
  • .....وکیل هستم وکیل اون آقای ... اه اسمش چیه؟.... 
  • ....16 رو باز کن ... 
  • ... نگهبان نمیخواد شما بیاین .. 
  • من پشت درم اگر ....... 
  • سلام ...آقای ... اوووم ... من وکیل شما هستم... آقای ... 
  • ... پسرم - زنم ؟ 
  • اوه ... همه خوبن ....نگران نباشید جلوی اجرای ختنه رو گرفتم و مشکل شما رو هم حل میکنم من هفته ای معمولن یک کیس چون مورد شما دارم و تا بحال جز یک مورد استثنائی تو همه ی کیسها بردیم. 
  • خوب خوبه! 
  • البته در مورد حمله به پرستارها و دکتر!!! 
  • خوب ؟! 
  • متاسفانه 5 هزار دلار جریمه خواهید شد! 
  • مشکلی نیست ! 
  • با مخارج دادگاه و حق الوکاله من ده هزار دلاری ...! 
  • مشکلی نیست آقای وکیل من تمام مخارج این سفر احمقانه رو خیر سرم میدم به شما! 
  • خوب خوبه آقای .... حله نگران نباشید .. ولی چرا به کادر درمانی حمله کردید؟ 
  • آقای وکیل توی این کیسهای هفته ای یکبار! کسی هم بوده که غیر از این رفتار کرده باشد؟ 
  • خوب نه حق دارید همه از خواص دین جدید ما مطلع نیستند! 
  • ؟؟؟؟ آقای وکیل شما هم بر اساس آئین سوسانته ختنه شدید؟ 
  • نه دین ما بیست ساله که از طرف خدا بر مردم جزیره ی کوچک ما توسط حضرت ملول مشرف ... یعنی نازل شده. ولی من پسرم مطابق این دین ختنه شده و تا برای همیشه.... 
  • و شما آلتشو تا ته پختین و خوردین؟ 
  • بله نصفش رو من و نصفش رو خانومم و اون تا آخر عمر از هر گونه گناهی مصون شد. 
  • ؟؟؟؟!!! ببخشید آقای وکیل ولی من به عنوان یک مسلمون برام قابل درک نیست ! حداقل اگر نمیتونید عجیب بودن این حکمتون رو درک کنید اینو بفهمید که من چطور در مقابل سئوال "آب پز میخورین یا سرخ کرده" و بعد ازاینکه فهمیدم منظورشون چیه نتونستم خودم رو کنترل کنم! اونهم برای کسی که هیچ گناهی نداره جز اینه زن حاملشو از مسیر ترانزیت هواپیمائی میخواسته ببره به مسافرت که از روی جزیره شما رد میشده و تصادفن روی جزیره شما زنش دردش میگیره و هواپیما مجبور به فرود اجباری در جزیره شما میشه و بهش گیر میدن که بچه ی شما در این جزیره به دنیا اومده و یک تنومانائی محسوب میشه و مطابق قانون باید یک ... 
  • بله میدونم آقای ... اسمتون هم تلفظش سخته ... بله من هفته ای یک کیس اینجوری دارم حتی مواری داشتیم که بچه در هواپیما به دنیا اومده و بازهم مطابق قوانین حریم هواپیمائی شهروند اینجا محسوب میشده که البته اگه والدین بخوان بطور قانونی خودداری کنن خرجش کمتر از وقتیه که بچه توی بیمارستان بدنیا بیاد. حتی زایمان کامل و نا کامل گاهی شرایط رو بهتر میکنه منظور یک منطقی در این دستورات هست. 
  • اه آقای وکیل بچه ی من نصفش به دنیا اومده بود قبل از فرود! 
  • جدن ؟ من گزارش بیمارستان رو نخوندم البته وقتی خرجش کمتره که یک پای بچه در اومده باشه که چون یک توهین آشکار به مذهب ما محسوب میشه اینجا دادستان خودش تقاضای رد صلاحیت بچه رو برای تشرف میده و ما با دو الی سه هزار دلار که به وکیل تسخیری بچه که دادگاه برای استیفای حق بچه برای تشرف تعیین میکنه میدیم اون از اشاره به "روایت بخشش بچه ای که پاشو به آئین ما حواله میده به نقل از امام دوم ما از پیامبرمون " در لایحه ی دفاعی خودش برای بخشش بچه توسط دادگاه خودداری می کنه و بچه محکوم میشه و از جزیره اخراج میشه و شما میتونین با دادن یک تعهد به ...... 
  • بچه من هم یک دستش قبل از فرود در اومده بود! 
  • دستش یا پاش ؟! 
  • دستش آقای وکیل اگه پاش بود مهماندار میگفت خودم میکشمش بیرون و میگفت صلاح نمیدونه فرود بیایم ولی چون دستش بود میگفت اگه فرود نیایم بچه خفه میشه و من هم نمیفهمیدم چرا اونا اینقدر ناراحت بودن که چرا خودشون بچه رو ... 
  • ببینم گفتین دستش ؟!!! 
  • بله دستش !!! 
  • نگهبان نگهبان من کارم تموم شد!!! 
  • !!!؟؟؟ 
  • میرم بیرون نگهبان 
  • آقای وکیل موضوع چیه ؟؟؟ 
  • الان میگم.... مرسی نگهبان... ! 
  • چرا رفتین بیرون؟ 
  • آقای ... متاسفم یک ....اون یک کیس استثنائی که گفتم مثل کیس شما مربوط به بچه ای میشه که دست یاری برای تشرف به دین ما دراز میکنه و متاسفم واقعن متاسفم این اصلن ربطی به اعتقادات شخصی من نداره اصلن من که معتقدم حتی بچه های بومی هم باید توی سن بلوغ خودشون واسه ی ختنه .... 
  • منظورتون رو واضح بگین !!! 
  • واقعن متاسفم هیچ کاری از دست من بر نمیاد و از شما میخوام خودتون رو .... 
  • نه !!!! من میکشموتون همه تون رو ... 
  • آقای ... خواهش میکنم کارها رو سخت نکنید من الان یک سال نیم نتونستم پدر اون کیس استثنائی رو به خاطر توهین به دادگاه از زندان ... 
  • نه شما حق ندارین ... 
  • آقای ... اه چه اسم گندی داره ... 
  • عبدالاسلام عبدالاسلام ای خدا خودت کمک کن ....! 
  • متاسفم .... 
  • ....بیچاره تون ....همه تون رو ....تک تکتون رو 
  • .... نگهبان طبق قانون مجبوره این حرفها رو گزارش کنه خواهش میکنم ... 
  • .....بربرها....وحشی ها ...احمقانه..... 
  • .....

هیچ نظری موجود نیست: