در چهارچوب جمجمه

حقیقت نیازمند انتقاد است ، نه ستایش - نیچه

۱۳۹۱/۰۱/۲۳

کهریزک


لازم دانستم که به این اصطلاح که در ادبیات سیاسی مخالفین داره حسابی تثبیت میشه برای ثیت در تاریخ یک توضیح الصاق کنم چون ما ایرانیها خیلی راحت برای اغراض سیاسیمون حق رو زیر پا می ذاریم و بعد از مدتی خودمون هم یادمون میره که برای رو دست زدن به رژیم بود که ما این تهمت رو به رژیم زدیم

چند نفری که در کهریزک بر اثر ضرب و شتم نیروهای پلیس و دادگستری (اصلاحم کنید اگر اشتباه می کنم) کشته شدند سیاسی نبودند بلکه اراذل و اوباش بودند (بقول متخلفین)
آیا من معتقدم که مردم از نظر حقوقی به دو گروه مردم عادی و اراذل و اوباش تقسیم بندی می شوند؟ خیر

آیا من معتقدم اینکه آنها به در عرف جامعه اراذل و اوباش خطاب می شوند ارزش جانشان از افرادی که مجرم امنیتی هستند کمتر است؟ خیر

آیا من معتقدم نبروی انتظامی باید در برابر خشم خود برای ناتوانی از کنترل نا امنی های اجتماعی که محصول سیاستهای کلی نظام مانند حجاب است با ضرب و شتم افرادی که ضربه خورده ترین و اصلی ترین قربانیان این سیاستها هستند با الصاق این برچسب که انها اراذل و اوباش افریده شده اند و با کتک و شکنجه درست می شوند در واقع وانمود کند که دارد کاری انجام می دهد و چون موضوع سیاسی نیست قصر در برود؟ خیر


آیا در ایران مجرم سیاسی کشته شده است چه در کهریزک و چه در جای دیگر؟
من نمی دانم آیا واقعا ما در ایران مجرم سیاسی هم داریم یا نه
به نظر می رسد همانطور که رژیم ادعا می کند کسی بخاطر اظهار نظر در ایران زندانی نیست


  • توهین به مقامات
  • تخریب نظام و همسوئی با جریانات براندازانه ی خارجی
  • همکاری با دشمنان کشور
  • گرفتن کمک مالی از خارج و دادن اطلاعات به سازمانهای جاسوسی جرم امنیتی است و نه سیاسی
پس منظورم چیست؟
نمی دانم لازم دانستم یک توضیح در مورد جریان کهریزک بدهم‬

هیچ نظری موجود نیست: